SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kor mange Parfyme har du? eu de toilette eller ka nå det heter. Satt og skjekket ka eg har og har: 1-Van Gils 2-cK1 3-Christian Dior (Fahrenheit) 4-Gucci Nobile 5-LagerFeld Classic 6-Pk2 (pirat version av Ck1 som lukter 99% det samme som orignalen) 7-Only Men 8-Old spice (lol som eg fikk i gave ) 9-Harley davidson (hehe i gave den også )` Kan være greit å ha en del når du går på by'n og damene legger merke til ny lukt hver gang (nesten) Btw en kompis har sikkert 20 eller noe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Lol hvis du bare satser på å tiltrekke deg damer med kropslukten din blir det fattig med damer i fremtiden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det får da være grenser med paryfyme/au-de dass da. Holder med ett par stykker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 hehe så eg er fag fordi eg har mange? idiot Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Lol hvis du bare satser på å tiltrekke deg damer med kropslukten din blir det fattig med damer i fremtiden. Kommer jo an på kroppslukten da.. Noen har værre kroppslukt enn andre, noen har faktisk god kroppslukt, og så endrer lukta seg med hva man spiser, om man røyker, hvor sunn hud man har, alder, hormoner osv. Hunder og mange andre dyr kan lukte om hunnkjønnet er parringsklart.. Det går faktisk an med mennesker også, selv om det er ingen eller få som gjør det. (En slags glemt jungel-kunnskap..) Om du har dame: Lukt på henne (halsen etc) når hun er nydusjet og har skyllt ut shampo og balsam ut grunndig og FØR ho har på seg parfyme, ta henne med på soverommet og ha heftig sex. (også dette FØR ho har på parfyme) Lukter det ikke godt og nypult? Det er faktisk en merkbar forskjell, og de fleste har en "søtere" lukt etter sex. Om du så sitter i sofaen en dag og du kjenner den samme søte dame-lukta så vet du hva hun tenker... Lykke til! PS. Krever selvfølgelig at du ikke har lammet nesen din med røyking. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det får da være grenser med paryfyme/au-de dass da. Holder med ett par stykker. pøh. menn skal lukte godt. sortert i prioritert rekkefølge: 1. Le male (gaultier) 2. En ny, ganske anonym Boss-sak. 3. den runde, nye saken med orange stripe (Boss) 4. Fahrenheit 5. Him (Armani) 6. Crave (ck) 7. 212 for men (med kult magnet-lokk) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg bruker sjeldent parfyme, kun når jeg skal på byen elns. Bruker en nøytral antiperspirant. Har av eu de toilete Jean paul - Le male Ralph lauren - Romance Lagerfeld - jako Tommy hilfiger - freedom (gammel) + Et par boss sticks Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Boss in motion Hugo Boss Dark Blue Fahrenheit CK Obsession CK Escape CK One Må jo ha litt å velge i, alt ettersom hva man skal Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Axe Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 AxeAxe Axe Axe ... .. . Faen, jeg kom ut av det midt inni, kan ikke du poste det der på nytt med nr forran hver linje... hehe Eller kanskje jeg skal tolke det litt mer bokstavelig... at du trenger MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE Axe på deg for å lukte nogenlunde bra ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 fag Vel...topic, så bruker jeg en dusj meg axe av og til... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Bruker bare Jean Paul Galtier som parfyme og har en Boss stick som deo. Har doe Aqua Elemental eller.no parfyme og deo-spray i backup. Har mye annet også men slikt som er stua bort i skapet på badet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har dette: 2 sticker med POLO sport 1 stick med van gils "between sheets" 1 nokså stor flaske med POLO sport (den blå) spray. 1 adidas-opplegg (som jeg aldri har brukt) holder meg til polo sport jeg. men van gils "between sheets" er veldig bra, vurderer å kjøpe den som parfyme og.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Tror mange har misforståt spørsmålet mitt. Bruker disse hvis eg skal på by'n eller feste eller date og lignende. Tar ikke på meg slikt god lukt hver gang eg dusjer. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tar en sprut med Jean Paul hver morge før jeg går ut døra, bare så det lukter litt godt. Bruker selvsagt boss under armene, nett litt. Skal man ut blir det nok et par-tre spruter med Jean Paul. Er dette for mye? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Neida, heller lit for mye enn litt for lite sier jeg. (men ikke overdriv) det er veldig viktig.. og ikke bruk to forskjellige samtidig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tror mange har misforståt spørsmålet mitt. Bruker disse hvis eg skal på by'n eller feste eller date og lignende. Tar ikke på meg slikt god lukt hver gang eg dusjer. hvorfor ikke? skal man lukte promp hver ukedag, og godt i helgene? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har en sånn Schåån Påål Lø Maell jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå