PapaDon Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg sliter med at laderen ikke alltid blir gjenkjent, noe som fører til at den ikke vil lade og eventuelt klokker seg ned (står i alle fall noe slikt i en popup-advarsel når jeg kobler til strømmen). Får en status som sier "koblet til, lader ikke". Er det laderen eller maskinen som er problemet? Det går også gjerne litt tid før maskinen forstår at en lader er koblet til. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg sliter med at laderen ikke alltid blir gjenkjent, noe som fører til at den ikke vil lade og eventuelt klokker seg ned (står i alle fall noe slikt i en popup-advarsel når jeg kobler til strømmen). Får en status som sier "koblet til, lader ikke". Er det laderen eller maskinen som er problemet? Det går også gjerne litt tid før maskinen forstår at en lader er koblet til. om du bare gidder å bla deg noen få sider bakover i tråden ligger det detaljerte beskrivelser om problemet og hva du kan gjøre... Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg sliter med at laderen ikke alltid blir gjenkjent, noe som fører til at den ikke vil lade og eventuelt klokker seg ned (står i alle fall noe slikt i en popup-advarsel når jeg kobler til strømmen). Får en status som sier "koblet til, lader ikke". Er det laderen eller maskinen som er problemet? Det går også gjerne litt tid før maskinen forstår at en lader er koblet til. Hej Send mig gerne dit servicetag i en privat besked, så ser jeg om jeg evt. kan hjælpe med en løsning. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg sliter med at laderen ikke alltid blir gjenkjent, noe som fører til at den ikke vil lade og eventuelt klokker seg ned (står i alle fall noe slikt i en popup-advarsel når jeg kobler til strømmen). Får en status som sier "koblet til, lader ikke". Er det laderen eller maskinen som er problemet? Det går også gjerne litt tid før maskinen forstår at en lader er koblet til. Hadde samme problem (se noen sider tilbake), og det er mest sannsynlig laderen som må byttes. Du finner erstatning på ebay til en billig penge Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Noen som har testet windows 8 til denne? Hvordan er det med drivere da? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har kjørt Consumer Preview en stund nå uten problemer (annet enn noen bugs i Windows). Drivere er de samme som for Windows Vista/7 om ikke Windows finner de selv. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ok, takk. Da blir det ssd og win 8 en dag tenker jeg Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har installert windows 8 og de nyeste synaptics driverne, men jeg får ikke frem et valg som gjør at høyre + venstre museknapp = mellomknapp, noen råd? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Da sitter jeg å lurer på en SSD til XPS'n (yay) Sitter i samme slengen å lurer på en til stasjonæren også. Hva er bra (og billig) ? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fikk ikke Intel sin nye gode skussmål i hw sin test? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg kjøpte Crucial v4 128GB(http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752846) her om dagen. Ikke akkurat top notch, men dette var den billigste 128GB disken jeg fant og jeg var igrunn ikke ute etter noe mer. Xps'en støtter uansett ikke sata 3.0, så tenkte det var greit. Kjøpte i tillegg en ekstra 2GB minnebrikke slik at jeg nå har 4GB totalt. Må si meg meget fornøyd med oppgraderingen, merker stor forskjell Men ved å legge på et par hundre kroner ekstra vil man nok finne disker som yter noe bedre enn den jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 HVORFOR skjer dette? Dette skjer kun når det står en lader i, og det skjer med begge laderene, hvor den ene er pluggen tatt opp og loddet sammen igjen. Med en gang jeg drar ut laderen, så normaliserer det seg. Har sett CPU nede under 300MHz også... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Sjekket maks og min prosessorhastighet under innstilling for strømalternativene? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Jepp, påvirker ikke noe som helst, og de instillingene skulle vel heller ikke føre til at BUS-SPEED dropper? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Vil tro du har noe kødd med laderen din Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Begge to da? Skulle jeg tvile sterkt på, selv om det jo selfølgelig er mulig. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Får du noen feilmelding om at laderen ikke gjenkjennes av maskinen? Burde vel skje hvis laderen er problemet? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Får du noen feilmelding om at laderen ikke gjenkjennes av maskinen? Burde vel skje hvis laderen er problemet? Du får en feilmelding ved boot om 3. pin på PSU er gåen Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ingen feilmeldinger på laderene, den ene er pluggen nylig loddet på på nytt, og er ikke kapslet inn enda, og den andre er slik den var fra dell. Samme prblemet på begge laderene... Batteriet er ikke det det en gang var, kan batteriet påvirke dette? EDIT: kan vel også nevnes at om jeg bruker maskinen (minecraft f.eks) så nekter batteriet å lade, går meeeeget sakte. Lader bare egentlig når maskinen idler eller er avslått. EDIT2: problemet forsvinner når jeg tar ut batteriet og kjører kun på laderen. Endret 6. januar 2013 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå