Hovis Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg bestilte min maskin forrige søndag, den ble sendt på torsdag. Så da tar det vel i overkant av 1 uke fra bestilling til den kommer til meg:) Lenke til kommentar
Hovis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Da er pcen i hus og alt virker topp utenom en ting. Tastaturet nederst til høyre virker løst. Lager veldig masse lyd ved bruk av piltastene spesielt. Vet at tastaturet hadde litt svikt i høyre side, men ikke at det skulle "bråke" når man bruker knappene. Er ikke de knappene jeg bruker mest, men allikevel litt irriterende. Tror jeg skal be de kikke på den og se om det kan løses på et vis. Ellers er jeg strålende fornøyd. Edit: Etter at jeg la inn Vista på nytt og drivere går viften hele tiden. Det gjorde den ikke tidligere. Noen som kan komme med noen tips? Endret 5. september 2009 av Hovis Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis jeg kjøper denne modellen i Amerika, kan jeg bare plugge inn en alminnelig pc lader kjøpt i Norge og maskinen vil gå normalt? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du kan bruke laderen som følger med maskinen. Du må bruke en adapter for selve pluggen, hvis du ikke vil skifte ut pluggen selv. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Når jeg kjører lyd gjennom HDMI, så forsvinner lyden av og til i et sekkund eller noe, hva kommer dette av? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Etter (det 2.) HK bytte for noen mnd siden merket jeg nå i går at HDMIporten ikke fungerer... Da blir det vel et 3. HK bytte snart... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvis det er samme feil hver gang, så har du rett til å få prisavslag eller heve kjøpet nå når det er tredje gang, jf. forbrukerkjøpsloven §§ 31 og 32, jf. § 30, 2. ledd. http://www.lovdata.no/all/tl-20020621-034-006.html#30 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå har jeg begynt å få litt trøbbel igjen her... når jeg trekker ut strømledningen for å ha den bærbar mister jeg av og til ALT lys i skjermen... det er ikke at den står på strømsparing som gjør at lyset går ned, men jeg mister alt! Det eneste jeg kan gjøre er å koble til strømmen et par ganger før den kommer seg... så kan jeg ha den bærbar etterpå. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tydelig en feil som absolutt ikke skal være tilstede. Råder deg til å kontakte XPS-Support med en gang selv om garantien din hat gått ut. At noe sånt skjer er ikke normalt. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Min xps m1330 klarer ikke å brenne CDer eller DVDer. Enten får jeg en rekke feilmeldinger, eller så startet den ikke å brenne i det hele tatt eller så går den gjennom hele prosessen og sier at alt er klart, men disken er allikevel tom... Har prøvd imgburn, nero 9 og alcohol 120% og ingen klarer å brenne en image fil... Lenke til kommentar
heismann Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har mistet en liten plastkule i tastaturet, som har lagt seg under en av tastene. Er det noen mulighet for å ta ut en av tastene, og så sette de inn igjen på en enkel måte? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tror nok du bør la en tekniker gjøre dette med mindre du finner noe nyttig i servicemanualen til XPS M1330. Den finner du på Dell sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De fleste vet vel at m1330 med 3G kort også har GPS-mottaker, nevner det uansett her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1154869&hl= Til dere som har Intel 5350 wifi/wimax kort og lurer på hvorfor de ikke får Wimax delen av kortet til å virke: forklaringen ligger her http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=62738 Lenke til kommentar
crr Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hei. Har noen av dere problemer med at maskinen blir veldig varm? Spesielt når den står på lading, noen den gjør hos meg hele tiden siden batteriet varer veldig lite. Fikk skiftet kjøleelementer for en stund tilbake men har fått problemer med dette igjen. Vurderer å ringe dem. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 HVor finner ejg nyeste grafikk-driver? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har et lite problem som jeg ikke finner ut av! Når jeg kjører lyd gjennom HDMIkabel til en tv, så får jeg ikke lyd når jeg spiller av DVD. Noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har et lite problem som jeg ikke finner ut av!Når jeg kjører lyd gjennom HDMIkabel til en tv, så får jeg ikke lyd når jeg spiller av DVD. Noen som vet hva dette kan komme av? Du må inn på egenskapene til lyd og sette HDMI som standard Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 HVor finner ejg nyeste grafikk-driver? De finner du faktisk på nvidia sine hjemmesider her: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk Husk bare å lese alle anbefalingene før du oppdaterer driveren! Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 HVor finner ejg nyeste grafikk-driver? De finner du faktisk på nvidia sine hjemmesider her: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk Husk bare å lese alle anbefalingene før du oppdaterer driveren! Du mener denne linken? Bare ta høyde for at nyere drivere kan gi høye gpu temperaturer. Selv bruker jeg ikke nyere enn 169.17. Senere drivere enn dette får mitt kort til å bli alt for varmt, men dette kan selvfølgelig variere fra maskin til maskin. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Du må inn på egenskapene til lyd og sette HDMI som standard Joda, jeg har alt gjort det Får lyd fra alt annet enn DVD-filmenejeg prøver å spille av, men velger jeg at lyden skal komme fra pcen selv, ja da får jeg lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå