Peppep Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nyeste er A14, kan oppdateres på Dell sine sider. Lenke til kommentar
E-spen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen som har en rabattkode som ? Noen som har en rabattkode som funker ? fibodro: En ny rabatt kode dukka opp i dag på 15% vis du fortsatt trenger: Dell rabattkode liste Håper det hjelper! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-179773 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har prøvd den koden, men den vil ikke fungere. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 fikk samme problemet. Lurer på om den bare har blitt aktivert for sent så det er sikkert bare og prøve igjen etter kl 12. Lenke til kommentar
E-spen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hmm kupongen for Sverige og danmark fungerer, rart ikke den norske fungerer, blir sikkert rettet opp av Dell om noen dager. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har et problem med min xps m1330 jeg får opp den meldingen når jeg setter inn laderen. Laderen er den jeg fikk med da jeg kjøpte pcen. The AC power adapter type cannot be determined. Your system will operate slower and the battery will not charge. Please connect a Dell 65W AC adapter or higher for best system operation. Noen andre som har samme problem? Alt funker fint før, men de siste ukene har jeg fått denne meldingen. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 betyr bare at ac adapteret ditt er i ferd med å ta kvelden tenker jeg så ring dell support og få de til å sende et nytt Lenke til kommentar
E-spen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har prøvd den koden, men den vil ikke fungere. Noen som har samme problem? Funker fint nå Få 15% rabatt! Gyldig til Wednesday, 31 December 2008 Vis detaljer - 1,573.50 kr Fjern kupong Ble sikkert aktivert for sent slik som ..Christer.. nevnte Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har tenkt å etterbestille den "idiot forsikringa" og da må jeg ringe til dem for å bestille. Hvordan gjør jeg betalinga da? visa? regning? Noen som hvet? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det får du sikkert vite når du ringer... Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da skal support skifte hk for tredje gang på 8 mnd.... Må innrømme at jeg er mektig irritert nå! Mens jeg så film, slo maskinen seg plutselig av. Hvis du noen gang har holdt inne av knappen til maskinen så lenge at den slår seg av, så har du en nøyaktig beskrivelse av hva som skjedde når maskinen skrudde seg av. Min første tanke var at det var varme som var problemet, så jeg tok ut batteriet og koblet fra adapteret. Jeg lot maskinen stå over natten for å kjøle seg, før jeg igjen koblet til batteriet for å lese dagens nyheter. Maskinen var helt død, og reagerer ikke på at en trykker på noen knapper. Har forsøkt alle versjoner, med batteri og strøm, bare strøm og bare batteri. Ingen reaksjon. Batteriet viser at det er fulladet. Adapderet lyser når jeg setter det i veggen, men slukker når jeg kobler det til pcen. Ikke det at det spiller så mye rolle for meg hva som er feil, men det hadde vært interessant å høre om det er flere en meg som har dette problemet. Det virket ihvertfall slik at dette var et relativt vanlig problem, ihvertfall i følge den trivelige inderen jeg snakket med. --Tet Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da kan du ivertfall få igjen pengene, om det er samme problem 3 ganger. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 ...Eller be om en erstatningsmaskin, men be de om å ghoste harddisken din. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det har ikke vært samme problemet tre ganger, men dette vil være tredje gangen de skifter hk'et. Første gangen var strømkontakten ødelagt, hk måtte skiftes. Andre gangen var det et problem med at blåtannen ikke virket. Det viste seg at teknikeren som skiftet hk, hadde klart å feilkoble under montering. Dette fant de ut etter at de hadde skiftet hk. Nå, tredje gang, er maskinen død.... Og dell vil skifte hk på nytt. For min del er innholdet på hdd ikke viktig, jeg har backup av alt. Klasker bare på et image skulle jeg mot formodning måtte formatere. Siden det ikke er samme feilen 3 ganger, men feil på samme del 3 ganger, vil det si at jeg har rett til å heve kjøpet? -Tet -Tet Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Når alle sammen gjør at HK må byttes så må du ha rett på å få en ny maskin, høres usannsynlig at annen praksis enn det finnes. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nå er det jo norsk lov vi har med å gjøre, så gudene hvet hva gjelder. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kan komme med et godt alternativ til OS på denne(og andre selvfølgelig), nemlig Windows Server 2008 som er konvertert til Workstation. Link Link til konverterings program Er vel bygd på det samme som Vista, men uten alt det derre unødvendige programmene som er med. Er selvfølgelig med de server programmene, men så lenge at de servicene ikke kjører så "merker" du ikke noe til dem. Noen screenshoots: start menyen, ikke mange programmer der. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Store problemer med å bestemme meg, vært på jakt etter en god 13" ganske lenge, men ingen som tilbyr akkurat det jeg er på jakt etter. Sikkert litt (for?) kresen. Ser at Dell nå selger en m1330 med T9300 CPU, 4GB RAM, LED-skjerm, nVidia-skjermkort og 128GB SSD til ca. 10.800,- (etter at 15% er trekt fra). Må si det frister litt. Noen erfaringer med SSD-en? Samtidig byr det meg litt imot å kjøpe en forrige-generasjons-PC til den prisen. Synes egentlig det er på høy tid at Dell får ut fingeren med Centrino 2. Det jeg er på jakt etter er en 13" (eventuelt 12") som ikke veier all verden, er relativt tynn, har brukbar byggekvalitet og som har skjermkort til å dra et og annet gammelt spill (det klarer vel strengt tatt Integrert Intel GMA 4500HD i Centrino 2-maskiner, men de fleste maskiner er for tunge/store). Noen tanker? Hva veier en m1330 med 6-cellers batteri? Endret 28. desember 2008 av Aasgaard Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Veier den ikk 2,1KG med 6cellers? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 veier den ikke 2,1 med 9 cellers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå