Opelduude Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan funker det og kjøre counter strike source på xps? Vurderer å kjøpe meg ny laptop så trenger jeg en som kan kjøre source uten problemer Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan funker det og kjøre counter strike source på xps? Vurderer å kjøpe meg ny laptop så trenger jeg en som kan kjøre source uten problemer Jeg kjørte CS:S på full pupp minus AA og AF på min gamle FS Amilo M1425 med Pentium M, 1GB RAM og Radeon Mobile 9700-GPU, så en M1330 med 8400GS bør kunne trekke det spillet greit. Lenke til kommentar
ohy Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Jeg innstallerte Finger Print software fra medfølgende CD, funket greit. Den fant fram de lagrede avtrykkene å knyttet de opp mot min konto uten problemer. Problemet mitt er at jeg ikkje får knytta fingeravtrykka som ligg lagra i avlesaren mot min konto. innstalerte også fingerprint readeren frå cden som følgte med. Må jeg reinnstallere den eller går det å fikse uten? Endret 18. mai 2008 av ohy Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Kanskje litt sent, og til lite hjelp, men du kan eksportere både fingeravtrykk og registreringer som filer til backup. Og så selvfølgelig importere dem senere. Jeg har akkurat gjort det fordi jeg vurderer om jeg skal gi Vista en sjanse til. Beklager dette var ikke mye til hjelp for deg, men kanskje et tips for dem som ikke er klar over denne muligheten. Er nesten farlig hvor avhengig en har gjort seg av denne funksjonen, husker ikke halvparten av alle sider og registreringer jeg har brukt denne skanneren til. Et lite tips til slutt; jeg tror datamaskinen må ha nøyaktig samme navn(datamaskinnavn og brukernavn) og passord for at du skal kunne importere de backupfilene inn i skannersoftwaren. Har du samme navn på datamaskinen og brukerkontoen din samt passord, som før? Hvis ikke kan det være der problemet ligger. Endret 18. mai 2008 av troutmaster Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tenkte å bestille meg en 1330 med LED skjerm, som skolemaskin. Håper noen kan fortelle meg hvordan batteritida er med 6 cellers batteri, og hvordan byggekvaliteten er. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tenkte å bestille meg en 1330 med LED skjerm, som skolemaskin. Håper noen kan fortelle meg hvordan batteritida er med 6 cellers batteri, og hvordan byggekvaliteten er. Har jeg på strømsparing kommer jeg nesten til 4 timer. Men da med bruk av Word. Byggekvaliteten er god, men kan være litt slark noen plasser. Vet ikke om det gjelder alle. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Et bilde å ha i førsteposten? Har flere om ønskelig. Lenke til kommentar
Breitling1330 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Når jeg kjøpte min XPS m1330, valgte jeg IKKE innebygd mobilt bredbånd. Dette hadde isåfall kostet kr 1056,25 ekstra hvist det ble bestilt sammen med maskinen. Selvfølgelig er dette mye dyrere å kjøpe etterpå. Dell Wireless 5520 koster kr 2236,- inkl frakt og mva kjøpt løst. Så til mitt spørsmål; er noen av dere kjent med andre produsenter av denne type kort, altså ett mini pc Wwan minikort for 3G/HSDPA? Har søkt rundt uten å finne noen ting! Finnes det virkelig ingen andre alternativer enn Dell Wireless 5520 for denne type kort? Svært takknemlig for evt hjelp å finne andre leverandører! Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har bestilt denne og tenkte å dual-boote vista/ubuntu på den. Noe viktig jeg bør passe på når jeg installerer ubuntu på den? Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Nuffe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hei! Ønsker å oppgradere min dell xps m1330, lurer på hva som er den største cpu som jeg kan sitte inn i den? Har rev A01 hovedkort og cpu T5250 1,50 Ghz. Mvh nuffe Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 å sette inn større CPU tror jeg blir vanskelig, da må du i så fall begynne med vinkelsliper for å få den til å passe kraftigste prosessor du kan sette inn er vel i ögonblicket T9500, men det er ikke sikkert det er verdt å koste på seg denne. Du vil ha like mye glede av T9300, ellers vil sannsynligvis en T8300 også dekke de fleste behov (kommer an på hva du skal bruke maskinen til, så klart) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hmm... har hørt et høyt KLIKK for tredje gang nå, og det høres ut som det kommer fra harddisken. Noen andre som har opplevd dette? Endret 25. mai 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hmm... har hørt et høyt KLIKK for tredje gang nå, og det høres ut som det kommer fra harddisken. Noen andre som har opplevd dette? Det hører jeg nesten daglig. Regner med at det er lesearmen til harddisken som er vel røff i bevegelsene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hvis det er flere klikk etter hverandre kan det være lesehodet som sliter litt. Vanlig at slikt kommer rett før harddisken dør på andre Dell-maskiner. HighlineDSG: Kunne du tatt et par bilder når du f.eks skriver på den eller legger et dvd-cover oppå f.eks for å se størrelsen? Endret 25. mai 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvis det er flere klikk etter hverandre kan det være lesehodet som sliter litt. Vanlig at slikt kommer rett før harddisken dør på andre Dell-maskiner. HighlineDSG: Kunne du tatt et par bilder når du f.eks skriver på den eller legger et dvd-cover oppå f.eks for å se størrelsen? Det skal jeg få til! Bilder vil bli sendt til trådstarter i løpet av dagen slik at de kommer på førstesiden. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nå har jeg et lite problem her. Har hent to ganger at skjermen blir blå med masse skrift og windows forteller meg dette når den har restartet: Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: c2 BCP1: 00000007 BCP2: 0000113D BCP3: 002C4288 BCP4: 873AC04C OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\Mini052508-02.dmp C:\Users\Erik\AppData\Local\Temp\WER-56565-0.sysdata.xml C:\Users\Erik\AppData\Local\Temp\WER8304.tmp.version.txt Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
FM Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg vurderer en XPS m1330 som maskin nr. 2, til bruk på skole/forelesninger og når jeg er på reise og lignende. Er det verdt 660 kroner å betale for LCD-skjerm, eller er CCFL-skjermen som følger med bra nok? Vurderer også å kjøpe 6 cells batteri (stor forskjell fra 4 cells?) og 160 GB HD. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Er det LED skjermen du tenker på? LED skjermen synes jeg rett og slett er perfekt. Absolutt verdt de 5-600kr som den koster ekstra. Skjermen er lyssterk(!!!) og fin Skjermen bruker også mindre strøm og PCen blir tynnere med den skjermen. Endret 25. mai 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
generalster Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Highline: - Du må installere/re-installere chipset driveren! Hadde det samme problemet tidligere. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Highline: - Du må installere/re-installere chipset driveren! Hadde det samme problemet tidligere. Hvor finner jeg den? Hva skjer når jeg re-innstalerer den? Vil noe data gå tapt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå