Lukilock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Menne skar nesten vedde på at de sender deg en ny en før du sender den inn gijen, så da har du en lader som funker 100% Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som kan hjelpe meg med en ting, som jeg skreiv tidligere så funker ikke Service taggen min. Dermed kan jeg heller ikke sende noen mail til Dell. Noen som vet når jeg må ringe for å snakke med svensker på XPS service telefon greia? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 du er HELT bombesikker på at du har skrevet rett? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 du er HELT bombesikker på at du har skrevet rett? bomber er ikke sikre Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sjekka om den som står i BIOS er helt lik den som står under PCen? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja er HELT bombesikker på at jeg har skrevet inn rett. Har prøvd mange ganger med både store og små bokstaver. Litt vanskelig å få sjekka bios når det er GPU som er gått Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ring Dell å at den tagen ikke funker, så ordner det seg nok Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vet du hvordan jeg kan få snkka med svenskene a? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Svensker? Når jeg ringte snakka jeg med en norsk skalle. Sjekk dell sidene, ikke ring xps suporten de er dyre+englesk talende. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Forrige gang jeg ringte så sa de at jeg måtte ringe til Xps premium support. Og nå har XPS premium support fått callsenter i sverige også Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Ny BIOS revisjon A13 (lykketallet ) er ute nå! Direkte nedlastningslenke: http://ftp.us.dell.com/bios/M1330A13.EXE Forbedringer: 1. Støtte for nye versjoner av Intel CPUer (Hmm, noen som har peiling hva dette kan bety? Trenger man ikke nytt brikkesett for å støtte de nyeste Intel CPUene?) 2. Støtte for opptil 8GB RAM (Verken dell.no eller dell.com muliggjør mer enn 4GB RAM i konfigurasjonen. Tipper at Dell gir oss mulighet for 8GB med "overpriset" RAM etterhvert.) Jeg tror jeg venter litt med å flashe til noen andre kommer med tilbakemeldinger ... Endret 11. november 2008 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noe mer informasjon om de nye driverne til skjermkortet og eventuelle ytelsesforbedringer/batteritap/varmeutvikling? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde tekniker her i dag for å bytte defekt hovedkort, og hun sa at en alltid kommer til svensk support hvis man ringer 9-17 på hverdager. Har sett at flere her i tråden (inkludert meg selv, forsåvidt) har lurt på dette. Ringte nettopp til dem for å høre om hva som bør bli regnet som godkjent (maks)temperatur på CPU/GPU, fordi jeg fremdeles synes at den går unødvendig mye, selv etter at kjølepastaen ble byttet. (De svarte 80-90 grader, syntes det hørtes farlig høyt ut). Svenskene var mye flinkere og mer hjelpsomme enn supporten i India. Anbefaler derfor alle som må ringe support om å gjøre det innenfor denne tiden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er neppe tilfellet, alle de gangene jeg har ringt har jeg møtt på halvdårlig engelsk fra Asia og lignende, og jeg ringer alltid ved 15 00 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har du ringt i nyere tid? Det er ikke så lenge siden den svenske avdelingen ble tilgjengelig for XPS. Jeg ringte i alle fall rundt 16:45, og kom rett til en svenske uten kø eller noe. Lenke til kommentar
Mats162 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann. Jeg fikk min m1330 i august engang. Den har fungert utmerket helt til for et par dager siden. Viftene gikk på max hørtes det ut som og maskina ble glovarm og slo seg av. Jeg ringte Dell xps support og fikk snakke med en svenske, fikk veldig bra hjelp av han. Han gikk gjennom alt det han mente kunne være feil, og han nevnte også noe om at de hadde tidligere vært plaget med skjermkortene. Etter mye prøving frem og tilbake, diagnostisering, bios oppdatering osv, ble det ikke noe bedre, og han skulle sende en tekniker. Jeg prøvde selv å installere ny driver til skjermkortet og har siden da ikke hatt noen som helst problem med overoppheting, selv på full ytelse. Så nå får vi se hvordan det går. Jeg er iallefall veldig fornøyd med servicen fra Dell, men stiller meg litt spørrende til at han ikke foreslo oppdatering av driveren. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvor bra skal egentlig det 8400GS-kortet være? Jeg prøver å spille litt Call of Duty 4 på min splitter nye XPSM1330, men ved å sette alle instillingene på "off" er det omtrent ikke spillbart i 1024 x 768. Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har nå kjøpt meg en ny Toshiba TV og skulle koble min XPS til denne tven for å streame noe fotball. Problemet da er at med en gang jeg sitter hdmi kabelen i PC'en får jeg blåskjerm. Dette skjer kunn på denne tven. Har prøvd fire andre tv'er samt en pc skjerm med hdmi inngang. Går helt fint på alle disse. Jeg får en melding som sier DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. På technical information står det STOP: 0x000000D1. Kan det være at inngangen på tv'en er hdmi 1.3 og at utgangen på xps er 1.2? Dersom den er det, går dette ann å oppdatere? Hjelp :-) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 sjekk denne: http://forums.techarena.in/vista-help/702507.htm og denne http://www.vistax64.com/vista-general/1360...s_or_equal.html Håper det hjelper Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 sjekk denne: http://forums.techarena.in/vista-help/702507.htmog denne http://www.vistax64.com/vista-general/1360...s_or_equal.html Håper det hjelper Jeg oppdaterte driverne til skjermkortet, så nå funket det helt fint! Men nå er plutselig viften begynt å gå for fult hele tiden.... Skjedde etter driver oppdateringer... Noen som har en løsning på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå