JaNeiJo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Noen som har fått fingertrykksavleseren til å jobbe sammen med firefox? Ja, jeg bruker den med Firefox. Last ned og installer denne (les veiledningen!): http://files.upek.com/GetPackage.asp?Key=1...U1EVFGF233B4121 Lenke til kommentar
Valent Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Yay.. ny og lenge ventet oppdatering til vår kjære og ikke minst bråkette dvd-rom HLDS GSA-S10N DVDRW 8X ultraslim IDE slot load Versjonsdato: 08/14/2008 Versjon: A103, A02 Nedlastingstype: Firmware Filformat: Hard-Drive Filstørrelse: 1 MB si ifra hvis dere får den til å funke... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva gjør den oppdtareringa? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Den oppdateringen gjelder vel ikke alle slot-in drev. Jeg har iallefall et helt annet merke, modell og fastvare i min 1330: MATSHITA_DVD+-RW_UJ-857G________________Z111____ Så jeg tviler på at nevnte oppdatering vil fungere hos meg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hmm... er det viktig å holde på å oppdatere Bios etterhvert som det kommer nye? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Den oppdateringen gjelder vel ikke alle slot-in drev. Jeg har iallefall et helt annet merke, modell og fastvare i min 1330: MATSHITA_DVD+-RW_UJ-857G________________Z111____ Så jeg tviler på at nevnte oppdatering vil fungere hos meg. den fungerte ikke hos meg heller, får bare beholde den gamle og bråkette dvd-rom-fw Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Angående reperasjoner, så har det kommt en service tekniker på skolen begge gangene noe skulle byttes (hovedkort m.m.). Så min erfaring med dem er bare 100%... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) har sett over alt, men hvor i s**** er serienummret skrevet hen? RDIT: i følge fakturaen, er det servicetagen som er serienummer. Endret 17. august 2008 av Atzz Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Står under PCen et sted. Hvit lapp oim jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 joa.... men er det service-tagen som er serienr.? I alle fall, på den fakturane som jeg fikk tilsend etter at jeg mottok pcen. der står det et serienummer, men det er jo helt likt service-tagen min :| Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da er det sikkert det samme Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 jojo, må være sikker så jeg ikke får noe trøbbel med skola Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 ja, skole, vidregående. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fikk en liten "klikke-lyd" fra pc'n etterfulgt av et høyt piiip! Noen som har vært borte i dette? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Harddisk tor jeg. Hva skal jeg gjøre da? Det er vel ikke noe fare for å miste noe? Endret 18. august 2008 av DSG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Klikkelydene kommer vel av lesehodet. Det kan godt hende den dør snart. (men kan selvfølgelig leve mange år til) Endret 18. august 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Klikkelydene kommer vel av lesehodet. Det kan godt hende den dør snart. Jeg har hatt lignende lyder i min gamle bærbare i lang stund, enkelte ganger kommer et ganske kraftig klikk. Samme hvor mye juling den har måttet tåle, fungerer harddisken like fint. Så du skal ikke se bort ifra at dette kan være normalt, men det skader ikke å ta visse forhåndsregler. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Klikkelydene kommer vel av lesehodet. Det kan godt hende den dør snart. Jeg har hatt lignende lyder i min gamle bærbare i lang stund, enkelte ganger kommer et ganske kraftig klikk. Samme hvor mye juling den har måttet tåle, fungerer harddisken like fint. Så du skal ikke se bort ifra at dette kan være normalt, men det skader ikke å ta visse forhåndsregler. Jeg har også hatt "klikke-lyden" en god stund. (ca. 2måneder) og ingenting er forandret. Men pipelyden som kom var liksom fra høyttalerne eller noe. Ikke noe lite skviip... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå