Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden v.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel fra A10 til A12...

Link:

http://ftp.us.dell.com/bios/M1330A12.EXE

Fixes/Enhancements

------------------

1. Added enhancement for thermal control.

2. Update GM965 Graphics VBIOS from 1466 to 1588.

3. Update Intel CPU family name.

Dell XPS M1330 System BIOS BIOS shad.gif Versjonstittel:BIOS: Dell XPS M1330 System BIOS, English, XPS Notebook M1330, A12Versjonsdato:07/09/2008Kritikalitet:RecommendedBeskrivelse:Dell XPS M1330 FlashBIOS
Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg fikk min pc med A11 og lå på 103-105 grader på GPU. :(

Oppgraderte til A12 og 167.45-driveren og nå går den ikke høyere enn 89-90 grader. (Men bråker noe sykt)

Lenke til kommentar
Jeg fikk min pc med A11 og lå på 103-105 grader på GPU. :(

Oppgraderte til A12 og 167.45-driveren og nå går den ikke høyere enn 89-90 grader. (Men bråker noe sykt)

Min var oppe i 105*C no, mens jeg spilte Titan Quest. Jeg merka selvfølgelig vifta, men det var ikke et problem iom at jeg var så opphengt i spillinga. Jeg kjenner heller ikke at pc'n er noe særlig varm. Vet ikke om det har noe å si, men jeg har kobla pc'n til lcd-tv'n via vga. JEg kjører A12 og nyeste driverene hos den laptopdriver-siden du linket til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Spiller litt nå og tempteraturen er nede på 72 grader på gpu! :-O (48 på cpu) Det er ganske bra.

Men det er vel fordi jeg kjører på "powersave", får grei fps og sparer batteri. Viften går på medium nå ca.

Merker ikke at den blir varm nei, bare under du kjenner det. Og kanskje litt ved harddisken under venstre hånd.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Liker faktisk litt de bluetooth-telefonene som fulgte med! Jeg har altså fått installert dem og fått dem til å virke!

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg veksler mellom å få lyd i dem og lyd ut av pc-høytalerne. Noen som vet raskeste vei??

Foreløpig avinstallerer jeg telefonene og deretter reinstallerer dem hver gang jeg vil bruke dem -- tungvint!! :(

Lenke til kommentar
Liker faktisk litt de bluetooth-telefonene som fulgte med! Jeg har altså fått installert dem og fått dem til å virke!

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg veksler mellom å få lyd i dem og lyd ut av pc-høytalerne. Noen som vet raskeste vei??

Foreløpig avinstallerer jeg telefonene og deretter reinstallerer dem hver gang jeg vil bruke dem -- tungvint!! :(

Høyreklikk på den høytaleren nede i høyre hjørne;) Så kommer det opp valg

Lenke til kommentar
Det *som* lever sitt eget liv i Vista er Indexering.

noen som har fremgangsmåte for å få skrudd av all indeksering? Det plager meg vilt at maskinen til min romkamerat lager knitrelyder fra harddisken døgnet rundt, enten maskinen er i bruk eller ikke (men bestandig påslått). Indekserings-alternativet i kontrollpanel har tydeligvis ikke noe med den typen indeksering å gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...