Gå til innhold

Chippa PS2 m\ 5 orginale spill og ca 30 brente, hva kan jeg regne med å få for dette?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kvitte meg med ps2'en siden den har stått ubrukt i et par år nå.. Den er helt strøken(faktisk), har orginal håndkontroll og minnebrikke, er chippa, har 5 orginale spill og rundt 30 brente spill..

Hva ville vært realistisk å få for dette? Brukt finn.no til å selge overprise ting flere ganger nå, så håper på å få til dette nå også! Men hva tror dere f.eks EBgames ville gitt for det? Eventuelt hva de ville bytta det inn i? Er de interessert i brente spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En rask titt på finn.no sier meg at jeg glatt kunne lagt den ut for opp mot 1000kr , og sikkert fått det også! Så vi får se hva EBgames sier i morgen! Vil de ikke ha den chippa, skrur jeg den bare av og stikker til en annen EBgames butikk!

Lenke til kommentar

Mener chippen heter MX4 ellerno.. kjøpte chippen av en privatperson i Tønsberg som også lodda den på! Han solgte via finn.no!

Spilla jeg har er alle Tony Hawk og Burnout spilla, SSX on tour, batman begins, nfs carbon, nfs most wanted, NBA street v3, nba live 06-08, BLACK, fight night 2-3, medal oh honor - european assault, tekken 5. GTA liberty cities, fifa street 1-2, juiced osv(brente).. WRC4, Burnout 2, NFS underground 2, midnight club 3, golden eye(orginale)

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar

EBgames på liertoppen i Drammen brydde seg ikke om ps2'en var chippa, EBgames på magasinet i Drammen ville ikke ha en chippa.. på liertoppen sa de 50 spenn for spilla, på magasinet gav de meg en detaljert prisliste og jeg fikk nesten mer for midninght club 3 enn hva jeg kunne få for skate og proving ground til ps3.. Blir vel finn.no eller bakerst i skapet igjen på ps2'en gitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...