thomassim Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tenkte jeg skulle kvitte meg med ps2'en siden den har stått ubrukt i et par år nå.. Den er helt strøken(faktisk), har orginal håndkontroll og minnebrikke, er chippa, har 5 orginale spill og rundt 30 brente spill.. Hva ville vært realistisk å få for dette? Brukt finn.no til å selge overprise ting flere ganger nå, så håper på å få til dette nå også! Men hva tror dere f.eks EBgames ville gitt for det? Eventuelt hva de ville bytta det inn i? Er de interessert i brente spill? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Selvfølgelig er de ikke interessert i piratkopier. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, det er de jo naturligvis ikke.. Men strøken og chippa PS2+ 5 spill, får kanskje bytta det i 1\2 ps3 spill? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror ikke de er interessert i en chippa konsoll, heller. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor ikke? Det er jo lovlig, så bør ikke ha noe å si! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fordi den har vært åpnet og tuklet med. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 200kr ville jeg bydd, 500 hvis du har noen brae spill. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 En rask titt på finn.no sier meg at jeg glatt kunne lagt den ut for opp mot 1000kr , og sikkert fått det også! Så vi får se hva EBgames sier i morgen! Vil de ikke ha den chippa, skrur jeg den bare av og stikker til en annen EBgames butikk! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hvordan chip er det du har? hvor fikk du kjøpt den? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Mener chippen heter MX4 ellerno.. kjøpte chippen av en privatperson i Tønsberg som også lodda den på! Han solgte via finn.no! Spilla jeg har er alle Tony Hawk og Burnout spilla, SSX on tour, batman begins, nfs carbon, nfs most wanted, NBA street v3, nba live 06-08, BLACK, fight night 2-3, medal oh honor - european assault, tekken 5. GTA liberty cities, fifa street 1-2, juiced osv(brente).. WRC4, Burnout 2, NFS underground 2, midnight club 3, golden eye(orginale) Endret 5. mai 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du kan selge det der for maks 500 på EBGames eller Gamestop. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva får jeg da med ps2, 3minnekort, 2 kontroller og 150 backet up spill? xD Liker min ps2 jeg, spiller brente dvd <3xD Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ringte EBgames nå, og det gjordet ingen verdens ting at maskinen var chippa.. jeg kunne få ca 250kr for maskinen, og 50kr for spilla.. eller 1000kr i avslag på xbox 360! Endret 6. mai 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 EBgames på liertoppen i Drammen brydde seg ikke om ps2'en var chippa, EBgames på magasinet i Drammen ville ikke ha en chippa.. på liertoppen sa de 50 spenn for spilla, på magasinet gav de meg en detaljert prisliste og jeg fikk nesten mer for midninght club 3 enn hva jeg kunne få for skate og proving ground til ps3.. Blir vel finn.no eller bakerst i skapet igjen på ps2'en gitt.. Lenke til kommentar
93pauott Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 800 kr, selg den på finn.no plz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå