Joggi Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har fått meg en ny ddr 512mb brikke som er helt identisk med den som står i fra før Twinmos ddr pc2700 512 ddr cl 2.5 med twinmos chipper av samme nr Alt funker helt fint med en brikke i men når jeg setter begge i dimm 1 og 2 så fryser maskinen seg hele tiden mens windows prøver å starte. Fikk msg fra verksted om at jeg bør oppdatere bios men det er allerede siste versjon som står i. Hk er en asus P4PE. I manualen bør jeg har singel eller dobbelsidig i dimm 1 og dobbelsidig i dimm 2 og begge er dobbelsidig. Så allt skal være slik det skal. Har kjørt med pcmark 2002 på begge brikkene og allt funker slik det skal. Kan bruke bare 1 brikke i slengen men ikke 2. Har oxo prøvd å sette den i dimm 1 og 3 men da ville ikke maskinen starte så det gikk ikke. Noen som har noen ideer for jeg ville gjerne hatt i 1 gb med ram. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei ! Jobber akkurat med det samme problemet. Har twinmos 512 mb + 256 mb pc2100, og de går ikke sammen ! Tvinger xp1800 til 1150 mhz i Bios. hver for seg funker de helt OK. Hk= msi k7n420 pro Kan hjelpe å flashe bios eller prove andre minnebrikker. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 har allerede den siste biosen som kom sammen med hovedkortet og asus har ikke laget en ny enda Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tja ! Prøv å bytte minnebrikker med noen kompiser hvis du kan ! Jeg må bare prøve meg frem med det samme:-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå