Ultrag Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er så lei og energiløs at jeg bare poster hovedpunktene. Har ikke fyrt opp maskinen på en stund, prøvde GTA i dag og spillet fryser rundt 15 min ut, det blir bare mange småbokser med striper på skjermen. Samme problem i Burnout Paradise. Var også tidvis tre røde lys på konsollen, som ser ut til å være borte akkurat for øyeblikket. Noe annet valg enn å returnere konsollen? Har gjort det en gang før, for et års tid siden. Kjedelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Frysing er et tidlig tegn på at RROD kommer -vanligvis. Kan være noe annet, selvfølgelig, men ikke spør meg hva. Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 har samme problemet selv, men i enkelte spill skjer det oftere hvis ikke hver gang. spillene jeg har problemer med ut ove generelt: Forza 2(hvis jeg går i gjennom garasjen sakte) PGR4 (får ikke startet det opp før det fryser) TDU (av og til under oppstart og etterhvert i spillet) Saints Row (etter 5-10 min) kan det ha noe med at den kan være full av støv Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fin box fryser ofte i Guitar hero 3 når jeg går online, utrolig irriterende cden har også blitt veldig oppripet :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå