Minozx Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg skal lage en allianse på et nettspill som heter www.travian.no Det er fint om dere kommer opp med et engelsk navn. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Players of the pink oboe? Lenke til kommentar
Minozx Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ingen av disse passe til et nettspill som heter Travian. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 alt passer til travian:D samme med wow osv:) alt funker jeg kalte meg Rulator på wow og kompisen min kalte seg ull50kk. Så hvorfor skulle ikke one a stick funke? eller Players of the pink oboe ? Lenke til kommentar
Minozx Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil helst ha et "Seriøst" navn hvis dere sjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Frikkthoen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Må det være engelsk? Latin er fetere "Collaboration" for eksempel Det betyr "samarbeid" Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) "Dark Paladins Fighting With Swords of Great Despair and Disaster Ruled by the Great Kings Will and the Steel Dragon of DOOM" passer nok, nuff said Endret 6. mai 2008 av Andum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå