Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ssangyong Rodius er den så stygg?

Anbefalte innlegg

BMW-en ser jo kjempetøff ut, har aldri hørt noen påstå den var stygg før.

Audien ser sånn OK ut, litt rar kanskje, men ikke direkte stygg.

Alfa Romeoen ser litt uharmonisk ut men det er kun pga. de rare lyktene som er plassert lavt i forhold til både grillen og resten av linjene i karosseriet. Kanskje noen skråstilte lykter hadde gjort seg bedre hvis de absolutt måtte ha dem der. Ser ganske ok ut fra alle andre vinkler.

Subaruen er ikke så pen nei...

...men fremdeles er det ikke noe som slår Ssangyoung. Ssangyoung overgår andre ved å både ha ukonvensjonell utforming på detaljer og samtidig plassere disse i rare forhold til hverandre. Tror det er det som gjør at spesielt Rodius umiddelbart blir oppfattet som stygg av de fleste (særlig bakfra), selv om de ikke helt alltid kan sette fingeren på nøyaktig hva som gjør den stygg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som ser svært rart ut på Z4 er fronten.

Ser ut som om noen har fjernet original fronten med photoshop for så og sette på fronten til en annen bil. Og har med det ikke klart og fått med alt, mistet litt av frontlyktene osv.

Bare se på den horisontale linjen som går over pansere, rett over lyktene. :no:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg tror han mener Musso(uten lini) og den ser ut som den på bilde nr. 3...

Rodiusen har 1 fin vinkel og det kunn 1! og det er RETT forfra hvor den faktisk er ganske tøff! den ser rett og slett snill ut med de fine lyktene (altså ikke ekstrafjernlysene) :wee: men fra siden.... :sick: på bilde nr.4 ser fronten snill ut! :)

post-130293-1211832632_thumb.jpg

post-130293-1211832639_thumb.jpg

post-130293-1211832659_thumb.jpg

post-130293-1211832818_thumb.jpg

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Rodius er en bil for folk som tror at iøyenfallende og pent er det samme. Den er så usmakelig at den er et sosialt handikap. Ser jeg noen komme ut av en sånn en tenker jeg at den bør de faen meg ha fått billig og helst både det ene og det andre på kjøpet av den fortrinnsvis hotte kvinnelige selgeren også.

Lenke til kommentar
Rodius er en bil for folk som tror at iøyenfallende og pent er det samme. Den er så usmakelig at den er et sosialt handikap. Ser jeg noen komme ut av en sånn en tenker jeg at den bør de faen meg ha fått billig og helst både det ene og det andre på kjøpet av den fortrinnsvis hotte kvinnelige selgeren også.

Hehe, blowjob hver mandag av bilforretning-eierens hotte 18-årige datter mot at du kjøper bilen og kjører med den til vanlig, er det en deal? :p

(tror selv da at jeg hadde vært ekstremt tvilsom til å kjøpe den, selv om visse instinkter sikkert ville overstyrt fornuft)

Endret av Irgendwer
Lenke til kommentar
Hva med Pontiac Aztec, da? Ser jo ut som 2 team med designere tegna hver sin halvdel og så satt de dem sammen... i beruset tilstand! :ph34r:
Tråden burde omdøpes til "Pest eller kolera?". Bildet under er av Pontiac Aztec.

Pontiac-Aztek-2002.jpg

Endret av コンピューター・ワールド
Lenke til kommentar

Vil mer si det er for folk som vil ha mye bil for pengene, mange seter, god motor, 4x4, og svært god komfort. Og muligens ikke gidder og betale for merke i fronten.

Det som er litt interessant er at "hysteriet" rundt designe til Rodius kom først etter en reportasje av Top gear der det kom med sin mening av designe.

Men men folk er vel for redde til og tenke selv, jeg mener det er jo populært og ikke like designe til Rodius.

Når kommer ikke jeg til og kjøpe en slik men jeg har kjørt den og det er en særdeles god bil å kjøre. Og det siste jeg hadde brudd meg om var meningen til folk i en åverstyla blikkboks fra 80/90 tallet. :cool:

Lenke til kommentar
Det som er litt interessant er at "hysteriet" rundt designe til Rodius kom først etter en reportasje av Top gear der det kom med sin mening av designe.

Eh, jaha? Jeg har aldri sett denne reportasjen. Første gangen jeg så en slik bil på gata derimot, reagerte jeg instinktivt på den og så at noe var helt rart med designet.

Lenke til kommentar

Har heller ikke sett det innslaget. Får ta meg en tur innom YouTube. Tror faktisk ikke at man trenger Clarkson til å påpeke at bilen er usedvanlig stygg. Top Gear-programlederne (spesielt Clarkson) var jo veldig begeistret for Multipla (første generasjonen) da den kom. Var dog få briter som lot seg overbevise. Den ble jo faktisk kåret til årets styggeste bil i 1999 under Top Gear Awards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...