Andy Dufresne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg lurte på om det virkelig er den alminnelige meningen at denne bilen er blant verdens styggeste biler? Den har jo blitt kåret til dette flere plasser, og jeg kan være enig at den har et noe spesielt design men at det er så ille forstår jeg ikke. Noen der ute som faktisk synes den ser ok ut? Lenke til kommentar
otis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er ihvertfall ikke en av dem som mener at denne bilen er pen, men snarere tvert imot. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Den ser grusomt stygg ut. Folk som kjøper den har enten veldig dårlig smak eller er av typen som ikke bryr seg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Interiøret ser OK ut, verken stygt eller pent. Eksteriøret derimot, det er latterlig. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Litt s-klasse back litt voyager i front, og hvor de har hentet ideen til det taket, frankenstein? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det finnes faktisk styggere: Denne med overbygg.. Ikke pent.. Lenke til kommentar
otis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Så den Acyton i forrige uke, med overbygg, som Rs125 sier, og dæ... den var stygg! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eller hva med SsangYong Kyron? Kan se ok ut fra en vinkel (slik som her), men helt jævlig ut fra andre (som her). Lenke til kommentar
EnTrønder Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eller hva med SsangYong Kyron? Kan se ok ut fra en vinkel (slik som her), men helt jævlig ut fra andre (som her). Helt enig. Bakfra er dette den støggeste bilen jeg vet om. Ser ut som de har funnet noen traktor-tilhengerlys og slengt på bakluka. Det går en sånn drosje i Trondheim. Så den i går og håper det blir lenge til neste gang... Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Eller hva med http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod....svl=BildeKyron? Kan se ok ut fra en vinkel (slik som her), men helt jævlig ut fra andre (som her). Jeg synes faktisk det er en av de finere bilene som ruller på vegen, fra alle kanter. Lurer på om folk hadde "slaktet" alt av design fra Ssangyong vist samme bilen hadde kommet ut som eks. Mercedes eller liknende. En annen tanke er at det krever ofte tilvenning for og like et design, det har vi jo sett gang på gang at nye modell fra eks. Audi, Bmw osv. De har først blitt til dels slaktet for og så etter en tid blitt elsket. Siden Ssangyong selger så få biler her til lands så blir vi aldri vant til dem heller. Rodiusen har bland annet et design som jeg liker bedre for kvar gang jeg ser det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Trådstarter er ikke tilfeldigvis selger hos Auto 8-8 og har et par SsangYong Rodius han ikke får solgt? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Den eneste av Ssangyong sine biler jeg har sansen for er Musso. Stikker seg ikke ut som de senere modellene (ser faktisk normal ut) og så er det en god bil. De andre bilene vist her ville jeg ikke rørt med ei pølseklype engang. Endret 6. mai 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Noen stygge biler. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Den eneste av Ssangyong sine biler jeg har sansen for er Musso. Stikker seg ikke ut som de senere modellene (ser faktisk normal ut) og så er det en god bil. De andre bilene vist her ville jeg ikke rørt med ei pølseklype engang. Pølseklype... Toyota 4-Runner. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen stygge biler. WHAT? BMW Z4 er en av fineste roadsterne som man får kjøpt per dags dato. Fremtidig klassiker. Alfa-en (tror det er en 156?) er ikke på langt nær så grå som mange andre biler i den klassen - Toyota Avensis, do I need to say more? Kun ekte bilentusiaster kjøper Alfa-er. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kyron's baklykter ser ut som våpenskjold! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Rexton er den eneste Ssangyongen jeg ikke syns er stygg. Ganske utrolig at de klarer å lage noe så stygt som Rodius, og så senere lage en bil som ser helt normal ut, altså Rexton. Og Andy, Mercedes har jo R-klasse. Jeg liker ikke den i det hele tatt, men ville hatt en R-klasse forran en hvilken som helst Ssangyong, utenom Rexton. Endret 6. mai 2008 av rublings Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tja, Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssangyongen får hvertfall golf V stasjonvogn til å se bra ut bakfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå