Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ssangyong Rodius er den så stygg?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det virkelig er den alminnelige meningen at denne bilen er blant verdens styggeste biler?

Den har jo blitt kåret til dette flere plasser, og jeg kan være enig at den har et noe spesielt design men at det er så ille forstår jeg ikke.

Noen der ute som faktisk synes den ser ok ut?

55_-663689100.jpg

55_-1880821826.jpg

55_-1332943488.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller hva med SsangYong Kyron? Kan se ok ut fra en vinkel (slik som her), men helt jævlig ut fra andre (som her).

Helt enig.

Bakfra er dette den støggeste bilen jeg vet om. Ser ut som de har funnet noen traktor-tilhengerlys og slengt på bakluka.

Det går en sånn drosje i Trondheim. Så den i går og håper det blir lenge til neste gang...

Lenke til kommentar
Eller hva med http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod....svl=BildeKyron? Kan se ok ut fra en vinkel (slik som her), men helt jævlig ut fra andre (som her).

Jeg synes faktisk det er en av de finere bilene som ruller på vegen, fra alle kanter. Lurer på om folk hadde "slaktet" alt av design fra Ssangyong vist samme bilen hadde kommet ut som eks. Mercedes eller liknende.

07_822533018.jpg

07_-1236409171.jpg

En annen tanke er at det krever ofte tilvenning for og like et design, det har vi jo sett gang på gang at nye modell fra eks. Audi, Bmw osv. De har først blitt til dels slaktet for og så etter en tid blitt elsket. Siden Ssangyong selger så få biler her til lands så blir vi aldri vant til dem heller. Rodiusen har bland annet et design som jeg liker bedre for kvar gang jeg ser det.

Lenke til kommentar

Den eneste av Ssangyong sine biler jeg har sansen for er Musso. Stikker seg ikke ut som de senere modellene (ser faktisk normal ut) og så er det en god bil. De andre bilene vist her ville jeg ikke rørt med ei pølseklype engang.

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Den eneste av Ssangyong sine biler jeg har sansen for er Musso. Stikker seg ikke ut som de senere modellene (ser faktisk normal ut) og så er det en god bil. De andre bilene vist her ville jeg ikke rørt med ei pølseklype engang.

Pølseklype... Toyota 4-Runner. :whistle:

Lenke til kommentar
Noen stygge biler. :tease:

18_-1254630605.jpg

26_-2062944847.jpg

WHAT? BMW Z4 er en av fineste roadsterne som man får kjøpt per dags dato. Fremtidig klassiker.

Alfa-en (tror det er en 156?) er ikke på langt nær så grå som mange andre biler i den klassen - Toyota Avensis, do I need to say more? Kun ekte bilentusiaster kjøper Alfa-er.

Lenke til kommentar

Rexton er den eneste Ssangyongen jeg ikke syns er stygg. Ganske utrolig at de klarer å lage noe så stygt som Rodius, og så senere lage en bil som ser helt normal ut, altså Rexton.

Og Andy, Mercedes har jo R-klasse. Jeg liker ikke den i det hele tatt, men ville hatt en R-klasse forran en hvilken som helst Ssangyong, utenom Rexton.

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...