Yob tvaya mat' Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har vert uheldig og ikke finne igjen Papirkurv på WINDOWS VISTA. noen som kan gi meg en Kjør... kode? eller noe.. jeg finner den hvertfall ikkje igjen.. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 sånn eg forstår det har papirkorgikonet forsvunne frå skrivbordet. Gjer følgande for å få det tilbake: 1: høgreklikk på skrivebordet 2: velg tilpass 3: trykk på endre skrivebordsikoner (heilt til venstre) 4: huk av vis papirkorg Då skal den ver tilbake. Håpar eg forstod problemet rett Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk! Dette hjalp.. meg.. eg fikk sletta 102 GB nå då.. PC er mykje bedre. Takk ,Takk og glemte eg og si... TAKK! Har fått svar, Kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå