96tark Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei vi har 2stk av Tarik, jeg har en og Robertbu har en. Er det noen som byr eller? Erikaj leder med budet: Sapara i diamant Gashi i gull Og Roar Strand i gull Sellom vi har 2stk av han, Skal vi begge ha en god del for han da. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nannskog i diamant..? Hei vi har 2stk av Tarik, jeg har en og Robertbu har en.Er det noen som byr eller? Erikaj leder med budet: Sapara i diamant Gashi i gull Og Roar Strand i gull Sellom vi har 2stk av han, Skal vi begge ha en god del for han da. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
96tark Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Nannskog i diamant..? Hei vi har 2stk av Tarik, jeg har en og Robertbu har en.Er det noen som byr eller? Erikaj leder med budet: Sapara i diamant Gashi i gull Og Roar Strand i gull Sellom vi har 2stk av han, Skal vi begge ha en god del for han da. Lykke til alle sammen! Super-Vegi leder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg