Gå til innhold

Import av vaio pc, billig?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Fant en bærbar voio på ebay.

http://cgi.ebay.com/SONY-VAIO-17-LAPTOP-In...1QQcmdZViewItem

Dette så jo ganske billig ut med tanke på at netshop norge selger en nesten lik, bare med litt mindre harddisk, 2 gb minne mindre, men ett bedre grafikkort (GT8600), men da til 20-21k....

Hva syns dere? Omregnet til norsk pris vil det bli 8200 kr for den på ebay. Da uten toll, men er det slik at man kan komme seg unna tollen ved at PC-en er merket som gave? Kan man få byttet ut tastaturet til ett norsk hvis man bestiller? Kan man klare å skrive ø på ett engelsk tastatur ved å trykke inn shit + o eller noe slikt?

Spør fordi svogeren min vurderer å kjøpe denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går kanskje an å kjøpe et tastatur fra Netshop. Men bare veldig kanskje, iogmed at jeg mener det er de som lager de norske tastaturene.

Sony liker ikke at Netshop selger disse i Norge, og gir selv ikke noe garanti. Så hvis du kjøper den i USA er det ingen garanti på den.

Jeg var innom Sony Center i Bergen, og de sa at det var veldig veldig få feil på Vaioene. (Siden jeg selv har kjøpt en Vaio, SZ riktignok)

For å få norske tegn, er det bare å skifte oppsettet i Vista/XP. Men tegnene er på litt forskjellig plass, og <>-tegntasten er ikke der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...