joakim93 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei Jeg hr tenkt å skaffe me en xbox360 men mamma støtter ikke dette helt så jeg trenger noen gode argumenter for å kjøpe de... tli nå har jeg ikke eid noen konsoll ejg har bare spillt data. takker for raske svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 jeg har en tilovers xD men altså, jeg personlig kan ikke si det er noe vits i konsoll. Ihvertfall ikke som vil overbevise moren din. Det eneste som er vits i med konsoll, er at de er bygd for spill, og at det dessverre kommer spill bare for konsoll. Men ellers, så kan man bruke en emulator, noen krever en ID-kodeting som du finner på selve maskinen din, og så kan man spille spillene sine. (Finnes bare for litt eldre konsoller, iogmed at det krever mye mer å drive enn emulator enn hva av hardware selve spillkonsollen har) og så bruke en USB -> whatever konsollkontroll du har. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er mange gode argumenter: GTA IV Gears of War Assassin's Creed Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (noen av disse får du jo også til PC) Ellers så kan du si at du vil bli veldig glad og at du skal ta oppvasken 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Si at du lover at det ikke skal gå utover leksene. Endret 6. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Tror nok det er vanskelig å få gode argumenter for å kjøpe en spillkonsoll, for å justifisere det for foreldrene. Gjør flere oppgaver hjemme og klipp plenen for andre, og kjøp deg en selv. Endret 6. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 finnes ikke mange gode argumenter for å overbevise sin mor akkurat:S hvorfor ikke bare gjøre som du vil? funker bedre Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå vet ikke jeg hvor gammel du er men om du er litt ung så er det mange ting du kan legge på bordet... La oss si at dette er ting du ikke kommer til å gjøre fordi du har en Xbox360 å ha det gøy hjemme med: Du går ikke på byen til alle døgnets tider Du fester ikke Du prøver ikke å røyke Du roter deg ikke bort i feil folk og kommer i trøbbel Vel du skjønner vel tegninga? Bare å bla ut om alt faenskap som skjer i miljøet/området ditt så tenker jeg hu begynner å tenke litt. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ta mora di med på Elkjøp el.og sett på feks.GH3(i butikken) og la henne prøve å spille.Vet om en så gjorde det,så til å begynne med måtte de spille på tur.Mora hadde aldri spilt hverken på Pc eller konsoll tidligere.Endte opp med xbox kjøp da mora digget dette spillet. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er mange gode argumenter:GTA IV Gears of War Assassin's Creed Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (noen av disse får du jo også til PC) Kanskje ikke argumentene jeg ville brukt hvis jeg var født i 93(tipper at trådstarter er det) og ville overbevise mamma om at dette må vi bruke penger på Kommer egentlig ikke på noen gode argumenter bortsett fra at det er moro? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eit unødig innlegg og svar på dette er fjerna, har du ikkje noko som kan hjelpe trådstarter så la vær å poste! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Si at du er redd for å komme inn i "farlige" miljøer. F.eks. som røyker (og avhengig av alder; røyker hasj) og stjeler ting/gjør hærverk etc. Og at du derfor trenger noe å sysselsette fritiden din med. Mtp. at en spillkonsoll er plassert hjemme hos deg, vil det også være enkelt for foreldrene dine å ha kontroll på hva du driver med, og de vil slippe å være redd for at du skal havne i nevnte miljøer. Dersom de henger seg opp i at du får for lite mosjon, si at du kan begynne å gå en ekstra km, eller to, til/fra skolen hver dag, evt melde deg inn i en idrettsklubb (dog, det vil fort kunne utelukke behovet for en evt. spillkonsoll). Et siste alternativ; skaff deg en enkelt betalt jobb, avisen, spør vaktmestern en eller anna plass om han trenger noe hjelp mot betaling (pass deg for pedofile though), skaff deg nok penger til en xbox, kjøp en. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Takker for alle svar hjalp veldig men pedofile seriøst ? xD jaja skal prøve og skaffe meg det uansett takk alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 jeg lagde en helt lik tråd for noen uker siden:P Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 ... sorry får sjekke den og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå