Gå til innhold

WoW vs. AoC (diskuter om Age of Conan kommer til å hamle opp med WoW..)

Anbefalte innlegg

Men, etterhvert vil det vel komme addons som gjør det mer behagelig å spille, pluss at folk vil vende seg til det nye systemet før eller siden, og hvis vi skulle whine'e nok vil Funcom kanskje gjøre det mer brukervennlig..

Kommer ikke addons til aoc med det første

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, etterhvert vil det vel komme addons som gjør det mer behagelig å spille, pluss at folk vil vende seg til det nye systemet før eller siden, og hvis vi skulle whine'e nok vil Funcom kanskje gjøre det mer brukervennlig..

og takk gud for det.. wow er bare en stor addon fest, kan nesten ikke bli best i noe uten xxx addons som nærmest spiller spillet for deg og sier alt du må gjøre..

Lenke til kommentar

Det er godt mulig at AoC blir bedre enn WoW, men det blir neppe mer populært. WoW har ti millioner subscribers, noe ingen har vært i nærheten av. Håper uansett alt går bra med Funcom og AoC, og jeg håper de klarer å skaffe seg et par mill subscribers.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Denne tråden er ganske håpløs og unødvendig , det blir som å sammenligne epler og pærer .

Er også utrolig skuffet over intelligensen til folk som tester age of conan beta og gjør opp sine meninger allerede FØR spillet er ute , de er med i beta for å TESTE forskjellige ting og betaer pleier somregel å være milevis unna ferdig produkt. Forskjellige stresstester og diagnoseprogrammer kjøes mens dere spiller beta , VENT med den endelige diagnose 14 dager etter release , og vent enda 3 år FØR dere begynner å sammenligne med WoW i det heletatt.

Lenke til kommentar

og takk gud for det.. wow er bare en stor addon fest, kan nesten ikke bli best i noe uten xxx addons som nærmest spiller spillet for deg og sier alt du må gjøre..

Jeg ble Gladiator i både s1 og s2 uten addons. <3 Blizz UI (ok da, jeg har questhelper)

Eneste jeg kan si er at jeg skal spille AoC så det suser til jeg skal inn i armyn til høsten. Blir AoC så bra jeg trur og håper det blir kommer jeg til å slutte med WoW :)

Var forresten et intervju med Erling Ellingsen(PR-ansvarlig i FunCom) på VG nett igår, han fikk det spørsmålet denne tråden handler om å svarte:

World of Warcraft har blitt et sosialt fenomen, og kan sammenlignes med Facebook eller Google. Å gjenskape det er vanskelig, men vi håper naturligvis at vi vil få de tallene. Vi får bare håpe at verden tar Age of Conan like godt i mot!
Lenke til kommentar

Kloke ord i Quoten der Overguard.

Personlig så tror jeg ikke at Age of Conan klarer og hamle opp med World of Warcraft med det første, men det er jo en liten mulighet at etter noen måner/uker etter release at folk begynner å bli interessent i spillet. Helt ut av det blå tipper jeg Age of Conan kommer til å ha rundt 600.000+/- spiller i starten.

Lenke til kommentar
Kloke ord i Quoten der Overguard.

Personlig så tror jeg ikke at Age of Conan klarer og hamle opp med World of Warcraft med det første, men det er jo en liten mulighet at etter noen måner/uker etter release at folk begynner å bli interessent i spillet. Helt ut av det blå tipper jeg Age of Conan kommer til å ha rundt 600.000+/- spiller i starten.

mener jeg har lest at FC har serverkapasitet til 600 000 i starten så det stemmer nok ganske bra. Men de vurderer visst å øke dette på grund av at conan selger så bra allerede før spillet er i butikkene.

Vill også si at jeg ikke tror at Conan kommer til å bli like populært som wow, ikke fordi at wow kanskje er ett bedre spill en conan. Men på grund av at wow er er sossialt fenomen som det er blitt sagt før.

Uansett jeg kommer til å legge wow på hyllen frem til wotlk ( for alltid om wotlk suger) og no skal jeg bare kose meg med conan i tiden fremover. Gleder meg til å være noob igjen og småirritere meg over bugsene i starten som det var i gammle dager med wow :love:  

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar

Dritt lei WoW for tiden. Finner det rett og slett ikke morsomt lenger.. så det blir nok gøy og få prøvd ut AoC, combat systemet så interessant ut, angripe med/på mount og bygge byer dro vel det meste opp litt her, ja. Er en stor fan av mmorpg og strategy spill. Så dette må bli bra! ^.^

Og, Combatsystemet skal ikke være noe problem tror jeg, så lenge jeg får key-bindings ;d

Endret av omglolwtfisthis
Lenke til kommentar

Jeg tror(merk tror) at wow kommer til å leve videre omtrent som det har gjort før.

Mye av grunnen til det, er de sinnsyke specsa du må ha for å kjøre aoc, å jeg mener at du får såpass lite nytt at det ikke er verdt å investere i ny pc bare pga det.

Nå krevde kanskje wow mye når det kom også, så er jo mulig at aoc slår like godt ann over ett par år, selv om jeg tviler på at det skjer

Lenke til kommentar
Jeg tror(merk tror) at wow kommer til å leve videre omtrent som det har gjort før.

Mye av grunnen til det, er de sinnsyke specsa du må ha for å kjøre aoc, å jeg mener at du får såpass lite nytt at det ikke er verdt å investere i ny pc bare pga det.

Nå krevde kanskje wow mye når det kom også, så er jo mulig at aoc slår like godt ann over ett par år, selv om jeg tviler på at det skjer

Sinnsyke specs. Hvor har du fått det ifra?

Lenke til kommentar

Driter i hvordan AoC hamler opp med WoW. Jeg kommer til å spiller AoC fordi eg er en enormt stor fan av Conan-fortellingen, og eg har alle tegneseriebladene som er komt ut. Eg for min del klarer meg fint uten at alle wow-folka kommer springende inn på serveren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...