Xanitra Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå har jeg kommet til lvl 61 på min shadow priest å stor trives. Å folk sier at spirit er alfa omega for en prest. Men da begynner jeg virkelig å lure. For som quest rewards, og loot på instances ( nå mest ramparts og blood furnace ) er det som skal være priest gear, stappet med intellect, å damage / healing, men ikke mye spirit. Jeg stusser litt over dette. For jeg har også prøvd å gå mot strømmen, å equippe utstyret som Blizzard fosyner oss prester med. Men da MÅ jeg drikke mye oftere. So what gives? Jeg finner jo mer spirit på random green drops, enn på profilert blått utstyr? Er det blizzard som har bomma litt? eller er spirit oppskrytt? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) folk sier at spirit er alfa omega for en prest. Men da begynner jeg virkelig å lure. Var nok til healing de mente da. Spirit gir mana generation som er viktig for healing. Tror de gjorde noe etter patchen så man får bittelitt mer +dmg av spirit, men det har ikke mye å si. Med mindre du er disc/shadow har vel ikke mana regen så veldig mye å si hvis du er dps. Endret 5. mai 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Nå har jeg kommet til lvl 61 på min shadow priest å stor trives. Å folk sier at spirit er alfa omega for en prest. Men da begynner jeg virkelig å lure. For som quest rewards, og loot på instances ( nå mest ramparts og blood furnace ) er det som skal være priest gear, stappet med intellect, å damage / healing, men ikke mye spirit. Jeg stusser litt over dette. For jeg har også prøvd å gå mot strømmen, å equippe utstyret som Blizzard fosyner oss prester med. Men da MÅ jeg drikke mye oftere. So what gives? Jeg finner jo mer spirit på random green drops, enn på profilert blått utstyr? Er det blizzard som har bomma litt? eller er spirit oppskrytt? Gearet du får fra outland quests og low-level instances er ikke kun laget for priests. Warlocks og mages har ikke bruk for spirit. Endret 5. mai 2008 av Avarice Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Avarice> nei.. tror du misforsto meg. Priest utstyr har ikke spirit. Å om det er meningen at priests skal takke ja til det mages, og locks bruker er det litt snodig, spør du meg. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Definer hva du mener med priest utstyr? Endret 5. mai 2008 av Avarice Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 altså folk sier at spirit er best for priests. Å en priest sin naturlige oppgave er å heale. Så da lurer jeg på hvorfor ikke det er noe priest utstyr å finne, om det ikke er random genererte stats selvfølgelig (grønt-) Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du tar feil. An excellent answer if I might say so! "eksde" Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 jeg vet ikke jeg.. har hørt at spirit skal være så sinnsykt bra, but yup yup. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 dritt stat. gå for dmg ettersom du er shadow Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Spirit er ingen glemt stat! gir .1+dmg om du har imp spirit buff på deg, og 0.11 om du får kings i tillegg Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du burde endre tittelen til "diskusjonen om hvorfor spirit uteblir på shadowpriest gear." Lenke til kommentar
kafan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Spirit er finfint for prester og med meditationbuffen for litt siden ble det enda bedre, men det er ikke hovedstatsen. Du må nesten i endgame for å finne gear med spirit. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 De har værtfall prestert å trykke drittstatten på alle mage tier settene. For min del kunne det like godt vært agility (0mp5 while casting uansett med molten armor og 2/48/11) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Spirit er finfint for prester og med meditationbuffen for litt siden ble det enda bedre, men det er ikke hovedstatsen. Du må nesten i endgame for å finne gear med spirit. Du har mer spirit på t5 enn på t6, men i t5 content med litt t5 gear forsvinner manaissues helt og du kan bruke destruction pots overalt. en shadowpriest i dag i endgame gear kan rett og slett ikke gå tom for mana, jeg endte de fleste fights med 60% mana uten fiend på cd, eneste som var problematisk uten manapots var mother og council(slutta å raide før jeg fikk 4x t6 og vi starta å progresse i sunwell) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå