zomglol Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" . Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 jeg antar det går hvis du fjerner skjermkort-driveren! ..og grunnen til at du vil det er..? få den gode gammeldagse skjermkvaliteten tilbake? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" . display properties -> settings -> advanced -> adapter -> list all modes Endret 5. mai 2008 av Spaz Lenke til kommentar
zomglol Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" . display properties -> settings -> advanced -> adapter -> list all modes hm, dvs egenskaper - innstillinger - avansert - skjerm - hak av "skjul alle modi som skjermen ikke kan vise" ? For det går jo på hertz, ikke bits ? Lenke til kommentar
zomglol Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" . display properties -> settings -> advanced -> adapter -> list all modes hm, dvs egenskaper - innstillinger - avansert - skjerm - hak av "skjul alle modi som skjermen ikke kan vise" ? For det går jo på hertz, ikke bits ? nvm, fant det ut : D THANKS! Oldsch00l da ; D Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du kan også gjøre dette 'automagisk' på en per-programbasis via kompatiblitetsfanen under egenskaper for en snarvei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå