Braekke Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei! Dekket bordet forleden da jeg så at lyset så fint traff glasset. Så jeg tok fatt i kameraet og tok et bilde. Forslag til forbedringer? (Dette er vel et av de første bildene jeg har tatt) Lenke til kommentar
kymy Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fint bruk av lyset og godt fokus, savner litt nedre del av glasset. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fint bruk av lyset og godt fokus, savner litt nedre del av glasset. Okey, da legger jeg ut annet bilde som viser nedre del av glasset Men all "skitten" kommer tydeligere frem på det bilde Endret 5. mai 2008 av Braekke Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Det er støv på glasset, de mindre objektene på bildet trekker for meg vekk litt av fokuset. Snakker da om deler av dukene, de kunne jeg fint vært foruten. Få fordet helt cleant, vask glasset og prøv igjen . Likte heller ikke plasseringen av glasset, kunne vært bedre ( f.eks midtstill), men fint bruk av lys. Endret 6. mai 2008 av 13375k1133z Lenke til kommentar
Lju Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei Likte bildet ditt veldig godt jeg, og synes slike bilder med en enkel komposisjon/budskap ofte blir veldig stilige. Minner meg litt om minimalistisk Skandinavisk design, som jeg liker veldig godt... OnTopic igjen - Er noen støvflekker eller hva det nå er på glasset. Om dette er gjort med vilje aner jeg ikke, men det hadde virket litt bedre for meg tror jeg om disse ikke hadde vært her. Stjeler litt av oppmerksomheten fra det ellers veldig rene bildet om du skjønner. Men komposisjonen, skarpheten og farge/lys hadde jeg sansen for Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hei Likte bildet ditt veldig godt jeg, og synes slike bilder med en enkel komposisjon/budskap ofte blir veldig stilige. Minner meg litt om minimalistisk Skandinavisk design, som jeg liker veldig godt... OnTopic igjen - Er noen støvflekker eller hva det nå er på glasset. Om dette er gjort med vilje aner jeg ikke, men det hadde virket litt bedre for meg tror jeg om disse ikke hadde vært her. Stjeler litt av oppmerksomheten fra det ellers veldig rene bildet om du skjønner. Men komposisjonen, skarpheten og farge/lys hadde jeg sansen for Tenkte ikke over det, og kunne heller ikke se det på kameraet, men da zoomet jeg heller ikke inn på bildet Tok bildene litt "fort og gærli" som man sier, og hadde ingen planer om å egentlig legge de ut her. Kan se hva jeg kan få til i Photoshop Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Sånn, nå har jeg klonet vekk det verste i photoshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå