Kentinho Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg blir 18 år nå på fredag og har begynt å se meg rundt etter en bank som tilbyr en grei brukskonto med VISA. Har sett på tre banker. Skandiabanken, Ya Bank og Nordea sitt Check-In. Ya Bank har 6,20% rente og Skandiabanken 5,15%, men når jeg ser på Nordea sitt tilbud så står det "Kr 0 inntil kr 100 000 0,30%". Er ikke det veeeeldig lite? Kontoen skal vel egentlig ikke brukes til stort annet enn det at jeg trenger et ordentlig VISA-kort. Nettbank er jo greit også hvis jeg skal betale noe. Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Om det eneste du skal bruke Visa-kortet til er å betale i butikker spiller det strengt tatt ingen rolle hvilken bank du bruker så lenge de er gebyrfrie. Men Skandiabanken er helt suveren på brukervennlighet i nettbanken. Ser ingen grunn til å opprette konto i Ya med mindre du har mye penger og har planer om å skaffe deg renteinntekter på disse. Nettbanken til Ya er lite brukervennlig/funksjonell. Endret 5. mai 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
PENGERiLOMMA Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er personlig veldig fornøyd med Skandiabanken, null gebyrer ved varekjøp både i inn og utland og god rente på kortkontoen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 kaupthing gir 6.5% på brukskonto. Men har skandiabanken selv og er fornøyd med de selv om renten ikke er den beste. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Nå har jeg sendt søknad om å bli kunde i SkandiaBanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå