banponjai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har en Tatung 32 og ønsker å ha "sort" skjerm når jeg bruker radio avspilling. Kan jeg få det til? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ?? Har Tatung noen 32" med innebygget radio? Eller bruker du en digitaldekoder som kilde for radio og vil ha lyden i TV-høytalerne? I så fall kan det være verdt forsøket å velge 0 (null) på baklys, kontrast, lysstyrke og fargemetning i f.eks. "kino"-modus, og velge denne når du hører radio. Eller sjekke om dekoderen har noen skjermsparerfunksjon. Eller skru av TV-en og koble et par andre høytalere til dekoderen. Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 ?? Har Tatung noen 32" med innebygget radio? Eller bruker du en digitaldekoder som kilde for radio og vil ha lyden i TV-høytalerne? I så fall kan det være verdt forsøket å velge 0 (null) på baklys, kontrast, lysstyrke og fargemetning i f.eks. "kino"-modus, og velge denne når du hører radio. Eller sjekke om dekoderen har noen skjermsparerfunksjon. Eller skru av TV-en og koble et par andre høytalere til dekoderen. Takk, det funka på tv'en å sette alt til 0 i kino modus når jeg bruker Get-tuneren i radio modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå