mX mann Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg har en film som er i formatet XVID. jeg har prøvd forskjelige avspilingsprorgram blant anet PowerDivX, QuickTime Player, Media Player 9, Thr player og noen fler. vet dere om noen program som kan avspille denne filmen. xvid Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Du må laste ned XVid og installere dette, da kan du spille den av i forskjellige program som Windows Media Player Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor kan jeg laste ned dette programet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg også lurer på hvor man laster ned dette programmet...har en film her jeg også som er i det formatet. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 http://www.roeder.goe.net/%7Ekoepi/ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg får det fortsatt ikke til?? Jeg har eigth legged freaks som er XiviD format...jeg lastet ned det codecet også...hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 vel... gå til www.doom9.org og klikk på Links deretter går du nedover på siden til du finner CODECS, og der er det forskjellige XviD codec sider du kan prøve Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 er det noen som kan forklare nøyaktig hvordan jeg skal få avspilt en xvid fil. jeg her prøvd en codec men den kunne ikke opne filen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 den og den for xvid for ac3 lyd: den har kun dette installert for xvid og alle filmer i dette formatet funker, bruker zoomplayer forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå