Gå til innhold

hjemmekinoforsterker til Dynavoice Magic F-6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Den billigste fra Kenwood starter på rundt 1500,-. Nad T744 koster 1000,- mer, altså 2500,-. Da ville det jo lønnet seg å spare til T744, hvis du uansett skulle oppgradere til noe bedre (noe jeg vil tro kommer til å bli i samme klasse som T744) uansett. :roll:

Lenke til kommentar
Den billigste fra Kenwood starter på rundt 1500,-. Nad T744 koster 1000,- mer, altså 2500,-. Da ville det jo lønnet seg å spare til T744, hvis du uansett skulle oppgradere til noe bedre (noe jeg vil tro kommer til å bli i samme klasse som T744) uansett. :roll:

jeg får se, men foreløpig kjøper jeg den Kenwood forsterkeren jeg har fått tilbud på!

Lenke til kommentar
Jeg har en brukt Pioneer vsx-916 til salgs, kan få den for 1000,-

Denne har også preout på alle 7 kanaler i tilfelle du vil oppgradere med effektforsterker senere.

Hvor i verden bor du da? og hvor fort må du ha den unna?

Drar den Proson Libra 1004? det er det jeg kommer til og bruke i første omgang, oxo kjøper jeg inn bak og senter etterhvert..

har gått bort fra Dynavoice Magic F-6 tror jeg, med mindre det er bedre lyd i de i forhold til Proson Libra 1004

btw...hvorfor bytter du den ut?

Endret av Devil123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

INGEN billig Kenwood-receiver klarer å drive Libra høyttalerene forsvarlig. Da ville jeg gått for F6. Jeg vil tro disse er mye mer oppløste enn Libra. Personlig er jeg i hvertfall veldig fornøyd med mine F6.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Så enig, så enig. Det er trist å høre om folk som tror de har kjøpt seg en kraftpakke på hele 7x100W. :(

Lenke til kommentar
Er nok bedre lydkvalitet enn Kenwood, men Pioneer sine receivere er ikke de mest strømsterke.

NADen nevnt over er nok betydelig kraftigere.

jeg tror faktisk jeg kan si med sikkerhet at den vil holde for meg, hvertfall fram til jeg får nok penger til og kjøpe noe større greier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...