Devil123 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hvordan er lyden i Dynavoice Magic F-6? og hvilken hjemmekinoforsterker burde jeg kjøpe til den? budsjett til forsterker 2500+- par hundre.. Endret 5. mai 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dynavoice F6 skal spille ganske bra, og en grei forsterker i den prisklassen til de vil jeg si er Cambridge 540A v.2. Den har pre out og bør være passelig kraftig nok i de aller fleste sammenhenger. Det er klart at du kan spytte i 500kr og kjøpe en 640A v.2, men det er ikke så viktig med mindre du skal spille ganske høyt og/eller lenge. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) bare glem det. Rota med prisen. Endret 5. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Dynavoice F6 skal spille ganske bra, og en grei forsterker i den prisklassen til de vil jeg si er Cambridge 540A v.2.Den har pre out og bør være passelig kraftig nok i de aller fleste sammenhenger. Det er klart at du kan spytte i 500kr og kjøpe en 640A v.2, men det er ikke så viktig med mindre du skal spille ganske høyt og/eller lenge. Klar over at det er surround pakka jeg babbler om??^^ hvis jeg ikke så feil, var det stereo på de? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da må du spørre om hjemmekinoreceiver eller hjemmekinoforsterker. Eller "surround forsterker/receiver. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis det er til surround, så kan du se på NAD T744, er vel beste kjøpet under 3000,- for tiden. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hvis det er til surround, så kan du se på NAD T744, er vel beste kjøpet under 3000,- for tiden. du liker den;) uansett hva jeg sier, sier du at den vil funke;) men vil jeg få god lyd? jeg er AMATØR på området.. men vil jeg høre forskjell på den og en bedre en? Endret 5. mai 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Grunnen til at jeg nevner den, er fordi den er satt ned fra 4200, og er derfor et svært godt kjøp, men du må gjerne velge en annen forsterker, for all del. Tenkte bare det var en fordel å spare litt penger her. Du kan kikke på bruktmarkedet også, da kan du få en litt bedre forsterker til den prisen, men som sagt, den er et godt kjøp. Er mange andre som også foreslår den i tråder som dette. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Grunnen til at jeg nevner den, er fordi den er satt ned fra 4200, og er derfor et svært godt kjøp, men du må gjerne velge en annen forsterker, for all del. Tenkte bare det var en fordel å spare litt penger her. Du kan kikke på bruktmarkedet også, da kan du få en litt bedre forsterker til den prisen, men som sagt, den er et godt kjøp. Er mange andre som også foreslår den i tråder som dette. Jeg aner ikke hva som er best, men det jeg sa var bare 100% positift ladd^^ men hvor burde jeg kjøpe de høytalerene som jeg nevnte tidligere i tråden og den forsterkeren billigst? jeg vil helst handle alt på ett sted, hvis det er mulig... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 NAD T744 var kanskje noe av det beste du fikk for 4200kr, og når den nå koster 2500, så skal du ganske langt opp i pris før du finner noe like bra Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nettopp, mye forsterker for pengene. Angående høyttalere, så tror jeg ikke du får kjøpt de og den receiveren fra samme sted, men jeg ser ikke problemet med å bestille fra to steder, blir litt mer frakt å betale bare. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 HiFi Klubben har butikker over stort sett hele landet, det bør ikke være så veldig langt til nermeste Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 HiFi Klubben har butikker over stort sett hele landet, det bør ikke være så veldig langt til nermeste tror det er max 3 mil^^ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er det ikke mer enn 3 mil, så lønner det seg å reise til selve butikken, og spare frakta. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Er det ikke mer enn 3 mil, så lønner det seg å reise til selve butikken, og spare frakta. jeg har skaffa annen forsterker^^ Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du får ikke lov til å si Eltax nå! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper også du ikke fant et "billig" alternativ. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 det er en kenwood ett eller annet^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå