Pjolter Knicksen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er altså ute etter ei salongrifle med mulighet for montering av kikkertsikte og helst lyddemper. Hvis noen her på forumet vet om en (helst) norsk butikk/nettside som fører slike våpen og er villig til å fortelle meg om det så hadde jeg vært veldig takknemlig. På forhånd takk Lenke til kommentar
varmit Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 CZ 452 børsene er jo en klassiker, fine prismessig og presisjonsmessig. Std(standard) leveres ofte gjenget for lyddemper, og av og til i pakker emd lyddemper. Kikkertsikte kan du montere på nesten alle salongrifler. Prøv jaktdepotet(www.jaktdepotet.no). Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Takk skal du ha, finfin side må jeg si Er dette et ålreit våpen eller? http://www.jaktdepotet.no/webshop/default....=29&uid=144 Endret 5. mai 2008 av -stiaN Lenke til kommentar
varmit Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har ikke særlig praktisk erfaring med Zavasta, men etter tester å dømme skal det være et bra våpen det også. Selv har jeg skutt mest med CZ American og VArmint, og de er begge knallpresise og gode våpen. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Får vel titte litt rundt etter en av de to typene til en rimelig pris og forhåpentligvis i pakke, eller med mulighet for kikkertsikte og lyddemper da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå