discostu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En ting som alltid irriterer meg når jeg skal handle på nettbutikker er at de ikke viser frakt før helt til slutt. Det er helt utrolig tungvindt og feks skulle sjekke priser på nett og måtte registrere seg og skrive inn alt av kortinformasjon og slik bare for å finne ut hvor mye shipping av varen kostet. Kan ikke være så forbanna tungvint å skrive det i cashout menyen? Tar amazon.com som et eksempel nå, skulle sjekke hva som ble billigst når jeg bestilte en bok fra amazon.com vs .uk og play.com. Får jeg se hvor mye det blir til sammen? Nei, jeg må skrive inn kortinformasjon først. Latterlig Er det flere som irriterer seg grønn over slike ting på nettbutikker? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, du har et poeng der. Men i mange butikker, som amazon og amentio kan du se hvor mye det koster å frakte. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er det flere som irriterer seg grønn over slike ting på nettbutikker? Du må jo åpenbart legge inn minimum land og adresse før du får oppgitt frakten, men jeg er enig i at innlogging og/eller innlegging av kredittkortopplysninger ikke burde være nødvendig... Endret 6. mai 2008 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) I de fleste nettbutikker jeg har handlet i har det vært mulighet til å sjekke dette under FAQ eller "help" eller lignende. Har aldri egentlig opplevd dette som et problem.(..) Endret 23. mai 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå