erot71 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 1. Blir kvaliteten på filmen dårliger når en koder om til SVCD ? 2. Er det noen som vet en grei måte å få lagt "fast" tekst til svcd ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Prøvd http://www.vcdhelp.com/ ? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 1. kvaliteten syns jeg egentlig er veldig bra i svcd. det eneste er at de tar så stor plass, 3 cder til en film liksom, men med divx eller xvid får man filmen på 1. 2. se på doom9.org ang. dette, det skal være en guide der som forteller deg hvordan. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 1. kvaliteten syns jeg egentlig er veldig bra i svcd. det eneste er at de tar så stor plass, 3 cder til en film liksom, men med divx eller xvid får man filmen på 1. Helt enig. Jeg foretrekker DivX og XviD framfor SVCD.. Tar mye mindre plass og er også veldig bra kvalitet! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Fordelen med SVCD og VCD i forhold til XVid og DivX er jo at du får spilt det på en rekke stasjonære DVD spillere. Kvaliteten er jo storst sett grei nok. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Takk for svar. Jo, det er nettopp det som er et av poengene at svcd kan spilles i DVDspilleren. Har sett på de forumene ang. tekst, får det ikke til å funke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå