sv1_3ivind Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, som tittelen tilsier trenger jeg en krigsfilm! (gjør ikke noe om det er litt blod og gørr i den...) Jeg vet ikke så mye om krigsfilmer, har liksom aldri sett en, derfor trenger jeg en Takker for svar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 mener du moderne som i at filmen viser moderne krig, eller moderne som i at filmen er av nyere dato? Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Av nyere dato helst Men egentlig begge deler! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Saving Private Ryan er poplulær, ikke min favoritt på langt nær men mange liker den, mye blod og gørr Black Hawk Down, som er en av mine favoritter igjen en del blod og slikt, og VELDIG mye skyting Band of Brothers, egentlig en mini serie, men helt klart noe av det beste laget av krigs filmer/serier Letters from Iwo Jima og Flag of our fathers er to nye filmer, med kjempe gode effekter, men ikke så mye skyting The Alamo, ikke en ekte krigs film, mer drama krigs film sak Endret 5. mai 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Takker Får vel dra til videobutikken i morgen da Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Full Metal Jacket er hverken moderne eller ny, men jeg anbefaler deg virkelig å se den! Lenke til kommentar
Henriko2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan jo nevene i fleng: Platoon, Thin Red Line, Apocalypse Now, Enemy at the gates, Behind enemey lines. Se her:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_war_films Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Okei! Fikk storebroren min til å kjøpe "Black Hawk Down" for meg, og ser på den nå! Bra film sålangt, med mange skuespillere som jeg kjenner til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå