Tetanus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg finner ikke noe alternativ noen steder der jeg kan bli kvitt søppelet.... Noen som kan forklare meg hvordan jeg får den bort? -Tet Endret 5. mai 2008 av Tetanus Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er det ikke bare å trykke trekant og Delete? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hva skjer når du trykker trekant og delete da? Hos meg får jeg opp vil du slette? ja/nei.. men liker spillet så jeg vil ikke prøve har du slettet patchene? mulig du må ta dem først? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) . Endret 5. mai 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Det viser seg forbausende ofte at ren dummskap ikke er spesielt gunstig for å løse problemer. Jeg hadde ikke lagt merke til at det var en "mappe", og at selve demoen lå inne i den. Åpnet mappen og *vips* så fikk jeg slettet. Rett og slett magisk! Når jeg trykket trekant uten å åpne mappen, fikk jeg bare opp alternativet "informasjon". Takk for hjelpen! Bra dere hjelper en uvitende stakkar! -Tet Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 OK,så du har samlet alle spilla i samme mappa altså. Jeg liker bedre å ha alle tilgjengelig direkte i XMB. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 been there done that.. har litt mapper jeg og, slit å ha alt direkte i xmb når en har 15-20 titler installert.. noe ps1 og noe ps3 liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå