Gå til innhold

Enkelt moviemaker-program til Windows Vista?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et prosjekt på skolen der vi skal filme med mobilene og redigere på pc. Vet noen hvordan jeg kan legge inn 3pg-filmer, gjøre de om til et annet format (som er lesbart for de fleste medie-avspillere. f.eks mpg?)?

Jeg trenger også et program der jeg kan kutte i filmen, legge til musikk og tekst i filmen.

Med hilsen

Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å ta en titt på doom9.net. Og søke på google etter 3gp site:doom9.org.

Når du har fått konvertert filene til et mer leselig format, kan de fleste program brukes til å editere filmene. Sjekk under Download på doom9.net hva som finnes, eller velg et program du er kjent med.

Lenke til kommentar

Jeg fant et program som kunne konvertere filmene, takk skal du ha. Men det jeg ikke fant, var et program jeg kan bruke til å endre på selve filmene, legge til lyd, tekst, klippe osv.

Du sier jeg kan bruke mange program, kan du linke til noen?

Lenke til kommentar

Er lenge siden jeg editerte videofiler sist, men når jeg holdt på likte jeg VirtualDub. Det var lett å bruke. Men du trenger kanskje noe mer.

Avidemux ser ut som noe i samme duren.

Linker ligger under Avi Editing Tools på download til doom9.net siden.

Du kan jo begynne der, så kan kanskje noen andre med mer erfaring med videoeditering hjelpe til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...