n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Emnetittelen er litt uklar så jeg må forklare dere litt: Her poster dere "ritualer" dere gjør før dere gjør en ting. Eksempel: "Jeg klør meg alltid på pungen før jeg skrur på PCen og når jeg skrur den av klør jeg meg i hodet." Vær vennlig og hold dere til emnet. Og hvis noen orker å komme på med en bedre emnetittel, post det her eller PM meg. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Før jeg skal se på TV, prøver jeg å gjøre ting så effektivt så mulig før jeg skrur på TVen. Jeg tar med meg maten på do, tar på meg beltet på vei ut osv... Litt vanskelig å forklare skriftlig men ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Løsner bestandig beltet når jeg setter meg ned i datastolen, klemmer på familie juvelene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Før jeg skal se på TV, prøver jeg å gjøre ting så effektivt så mulig før jeg skrur på TVen. Jeg tar med meg maten på do, tar på meg beltet på vei ut osv... Litt vanskelig å forklare skriftlig men ja Æsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Skriker alltid på utpust når jeg går ut av bilen. Har en følelse at jeg kommer lettere ut da. Akkurat som siste armheving når du bare skriker skikkelig til for å komme opp på siste Resten av familien synes merkelig nok dette er en rar uvane.. Endret 6. mai 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Begynner en gaming økt med en røyk, og avslutter med en. Kanskje noen underveis hvis det blir en lang. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva faen... Vel, har som "Ritual" av å gå rundt i huset noen minutter før jeg dusjer.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pisser alltid før jeg dusjer. Med en gang jeg kommer hjem tar jeg alltid av meg jeans og tar på meg joggebukser. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pisser alltid før jeg dusjer. Ditto. Ikke gøy å være pissatrengt i dusjen. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dusjer alltid før jeg tisser. Carl Lenke til kommentar
BorN Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg starter hver økt foran datamaskinen med å plassere føttene på subwooferen med en gang jeg har satt meg ned. Avslutter ofte med små gymnastikkøvelser. Som f.eks. å strekke litt på seg, eller å ta et par pushups hvis jeg har god tid. Når jeg skal til å poste lange innlegg på forumet bruker jeg ofte Hurtigsvar først. Etter et vel halvskrevet innlegg innser jeg gjerne at jeg har behov for flere knapper, eller at det er kjekt å forhåndsvise. Avslutter alltid med Svar-knappen så sant datamaskina ikke vil leke en lek som jeg ikke husker navnet på, men som innebærer at jeg trykker ALT + <--. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pisser alltid før jeg dusjer. Ditto. Ikke gøy å være pissatrengt i dusjen. Bare å la det renne det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Pisser alltid før jeg dusjer. Ditto. Ikke gøy å være pissatrengt i dusjen. Bare å la det renne det Gjør du det? Fysj, uhygienisk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg avslutter mange setninger med "schø". Trøndervane. Det er som amerikanske jenter sier "like" og fjortisser sier "azz". Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Begynner og avslutter dagen med en røyk Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Uavhengig om jeg møter en boss, et monster, eller den skumle jenta som tar tinga dine så flyr hånda mi konsekvent opp og slår meg i panna hver gang jeg møter en fiende i FF7. Det skjer helt automatisk, og jeg har ikke nubbesjangs til å kontrollere hånda før den treffer panna,, Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Pisser alltid før jeg dusjer. Ditto. Ikke gøy å være pissatrengt i dusjen. Bare å la det renne det Gjør du det? Fysj, uhygienisk. uhygenisk? alt skylles jo vekk? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Pisser i dusjen, barberer meg i dusjen, også under armene. Pusser tenna vis jeg allerede har spist frokost. Bruker kniv for og skrape vekk døde hudceller i ansiktet + en ansiktssåpe. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Pisser alltid før jeg dusjer. Ditto. Ikke gøy å være pissatrengt i dusjen. Bare å la det renne det Gjør du det? Fysj, uhygienisk. uhygenisk? alt skylles jo vekk? Bra du gjør det Vintermåne, gidder ikke å dusje i pisse ditt liksom... vi på skolen har lagt en ed på at vi skal si poff etter hver setning Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Så fremt du ikke dusjer med andre bør det vel ikke være noe problem, og selv da er det vel mer snakk om folks toleranse enn noe annet. Urin er tross alt sterilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå