Gå til innhold

Get HD PVR og Canal Plus HD virker ikke sammen

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg HD PVR til Get samt Canal Plus Totalpakke(med 12mnd binding) for å få med HD kanalene deres. Problemet som har oppstått er at ved opptak av HD kanalen til C+ så "henger" bildet og så er det plutselig 1 minutt fremover i tid.

Kundebehandler hos Get og jeg har grunnleggende forskjellig forståelse av hva et fullverdig produkt er, og har bedt meg sende en skriftlig søknad om å heve bindingen da dette ikke var noe vedkommende var villig til å gjøre.

Det jeg trenger hjelp er med å kunne peke på de relevante lover og regler som regulerer dette. Min oppfatning er at Get har solgt meg C+ abonnementet og fakturer meg månedlig for dette, samt de som leier meg HD dekoderen. Da disse produktene ikke gjør at man kan få den grunnleggende funksjonaliteten som man forventer av en HD pvr og det produktet man har blitt solgt av samme leverandør gjar at man kostnadsfritt kan heve kjøpet selv etter at 14dager er gått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skaffet meg HD PVR til Get samt Canal Plus Totalpakke(med 12mnd binding) for å få med HD kanalene deres. Problemet som har oppstått er at ved opptak av HD kanalen til C+ så "henger" bildet og så er det plutselig 1 minutt fremover i tid.

Til info så har det vært slik fra starten av og problemet gjelder alle kunder så Gets kundebehandlere bør vite om det. Jeg trodde riktignok at problemet var blitt mindre etter en Sw-oppgradering nylig.

Masse diskusjon rundt akkurat dette på avforum.no.

Synes det er veldig rart at Get gidder å krangle på om en kunde vil ha oppsigelse med den begrunnelsen.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...