Putas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg nå men hva gjør jeg med den pappesken etter at jeg har pakken ned xboxen? DHL dumpet esken på døra mi siden jeg ikke var hjemme kl13.00 som om jeg sitter hjemme å venter på en fyr jeg ikke helt vet år kommer Må den levers hos DHL igjen eller skal den leveres på posten? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg nå men hva gjør jeg med den pappesken etter at jeg har pakken ned xboxen? DHL dumpet esken på døra mi siden jeg ikke var hjemme kl13.00 som om jeg sitter hjemme å venter på en fyr jeg ikke helt vet år kommer Må den levers hos DHL igjen eller skal den leveres på posten? du må ringe DHL og oppgi et nr som skal stå på et ark som lå i pakken...."pakke fremgangs måte" ark Endret 5. mai 2008 av dudley.no Lenke til kommentar
Putas Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Hmmm... fikk ikke med noe fremgangsmåte ark. Bare det arket jeg skulle krysse av noe greir og skrive ned noe nr. Men er sikkert det 810nr jeg fant på dhl siden jeg skal ringe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå