espinos Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hei. Er det noen andre som sliter med å få med alle fra partyet når dere velger spill? og hvorfor forsetter vi ikke med flere runder? ganske tungvindt å gå ut og inn etter hver forbanna runde! Endret 5. mai 2008 av espinos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tungvindt system det der ja. Har skjedd noen ganger, men da har jeg lest at andre også har hatt samme problemer samtidig med meg. Så er muligens noe med serverne som holder på å dø eller noe. Midt på natta så funket det 100% digg og kos! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Funker fint her å få folk over fra ett spill til ett annet. Samt det å spille flere runder. bah..xbox 360 tråd.. lite å bidra med.. Endret 5. mai 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det funker til tider veldig bra. Andre tider funker det mindre bra. Vil tru det er serverne, ganske sikker ;F Ellers kunne det umulig kommet seg gjennom testfasen... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har ikke spilt så mye Live, så vet ikke om det jeg sier er rett, men går det ikke an å vote for hva neste game skal bli osv? Eller? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Har ikke spilt så mye Live, så vet ikke om det jeg sier er rett, men går det ikke an å vote for hva neste game skal bli osv? Eller? Du faller tilbake til partymod etter hver forbanna runde! nedsig, siden det er så mye problemer online fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå