Winydancer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Heisann. Vurderer et salg av PCen min, og bare benytte meg av den bærbare. Men trenger den ene disken. Går det ann å gjøre en vanlig SATA disk om til en ekstern HDD? Antar det er funnet opp noe lurt greier. Takker for svar : ] Lenke til kommentar
avRack Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ein sånn ein vil vel gjera susen ! lenkje Evt. ein sånn om du har 2.5" disk! lenkje Fleire alternativ her ! lenkje Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Midt i blinken Men ser at disse er vifteløse. Hvordan blir det med varme osv? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vil tru det skal gå greitt, men er ikkje heilt sikker. Men antar det skal gå bra. Sjå om du finn ein test eller google litt. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dersom den maskinen du har tenkt å bruke har mulighet for å bruke eSata ville jeg sterkt anbefale et kabinett med mulighet for både eSata og USB. eSata er like raskt som intern overføring mens USB 2.0 er begrenset til teoretisk maksimalt 60MB/s, en hastighet du aldri får i praksis med USB. Lenke til kommentar
7r Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Blander meg inn i tråden her med en lignende problematikk: Hvordan gjøre om 3 S-ATA disker i min stasjonære PC til eksterne disker for min bærbare??? Grunnen til at jeg vil ha svar på spørsmålet er at jeg lurer på om HK har tatt kvelden, og jeg skulle gjerne ha tak i noen dokumenter på en av de 3 diskene. De har XP innstallert, 2 er satt opp i RAID hvorav XP ligger på den ene. Finnes det en overgang for å koble disse 3 diskenen til S-ATA porten på bærbar? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noe slikt som dette http://www.hardware.no/artikler/gjor_hardd...n_ekstern/47351 ? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Gjennoppliver den gamle tråden min da jeg endelig skal kjøpe meg et slikt harddiskkabinett. Problemet er at jeg ikke finner noen til 3.5" ? Ikke single vertfall. Noen som har et å anbefale? Eller jo, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323068 Noen som kan anbefale? okey, nå som jeg letet fant jeg jo faktisk flere. Hihi. Endret 30. mars 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå