Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Heisann! Jeg vurderer å selge min fint brukte PS2 med ti spill (evt. 11), og lurer på om noen her inne har peiling på hvor mye jeg kan ta for den? Bør jeg selge konsollen og spillene sammen, eller bør jeg selge konsollen for seg og spillene for seg? Risikerer jo da at jeg sitter igjen med to-tre spill som jeg ikke får solgt eller brukt selv. Har en kontroll og to memorycard som følger med. Edit: Om dette er feilpostet, kan moderator flytte det til rett kategori? Endret 5. mai 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Som pakke; 1000-1500kroner maksimalt i mine øyne, kommer jo litt an på spillbiblioteket, men de råeste spillene er vel romregel "platinum" og ganske billige i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Spillene som følger med: SSX on Tour Crash Twinsanity Timesplitters 2 Final Fantasy 2 (uten cover) Commandos 2 The Sims bustin' out True Crime - Streets of LA Driv3r Need for Speed Underground Burnout 3 - Takedown Endret 5. mai 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 1000kr maks hadde vært en grei pris. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er vel bare muligens bare final fantasy, burnout og nfs som er verdt mer en 50lappen der. Men utrolig hva en kan få til med finn.no Legg det ut til i beste fall 1200kroner + prisen kan diskuteres på finn.no så ser du hvordan det går Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde en lignende pakke, bare med 2 uoriginale kontrollere, men bare 1 minnekort. Jeg fikk 2000. Det var riktignok med Guitar Hero I og II med 1 gitar-kontroll. Også var det i høst, og nå vet jeg egentlig ikke hvorfor jeg skriver. 1500+ tipper jeg. Finner alltid mange kjøpere som ikke vet hva som er for høy pris. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor ville dere lagt det ut til salgs? Finn.no eller qxl? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor ville dere lagt det ut til salgs? Finn.no eller qxl? finn.no, da kan prisen diskuteres Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for svar og hjelp. Da får jeg prøve på finn.no Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg solgte min ps2 (gamle versionen) med to kontroller, 2 x minnebrikker, veske og 15 spill til 1700kr tror jeg. Jeg mener EBgames hadde (eller har?) en kampanje der du kan bytte inn ps2en med x antall spil i en Xbox360.. Verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Se også her i denne tråden, hvor jeg skulle selge min ps2. Sammenlign forskjellige pakker nevnt i tråden så kan du jo prøve å legge den ut for salg. Personelig ville jeg ikke gitt mer enn 1000 kr. for trådstarters pakke. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 EBgames? Jeg har ikke xbox, så det er ikke så aktuelt. Grunnen til at jeg lurer på å selge den er at jeg trenger ekstra penger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det han mente er at du kan bytte PS2 med et visst antall spill mot en Xbox 360. PS2 m/spill = Xbox 360 Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Aha. Noen som vet hvor mange spill man trenger? Og vil en Xbox 360 uten spill være bedre å selge på bruktmarkedet (den blir jo strengt tatt ikke brukt, da jeg kommer til å selge den rett etter at jeg får den), enn en PS med spill? Endret 5. mai 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 tilbudet gjelder ikke lenger, pluss at tilbudet var.. bytt inn ps2 + 5 ps2 spill + 1299 for premium. så det er dessverre urealistisk nå Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Aha, så det var sånn det var ja. Jeg jobbet ovenfor en EBgames butikk, og senset bare ps2 + spill = xbox Sry for feilinfo. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Slik solgte jeg PS2'en min for ikke så lenge sia. Fikk utropspris. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12380833 Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk ikke linken til å virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå