Red_Magic Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Hmm...? sorry for at jeg spammer men noen du kan anbefale ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet ikke helt kanskje jeg skal ta den du anbefalte Men trenger jeg ikke CD/DVD leser? Å... tok du den vekk, ja. Jo, men det er jo mulig å finne sånt på ei brukt maskin eller noke også, dersom du ikkje vil bruke mykje pengar på det... Og, ja, har hatt både 19" og 22", og må seie at det er ganske stor forskjell... Så eg anbefalar den eg anbefalte... øhh... det hørtest kanskje ganske dumt ut... Lenke til kommentar
Red_Magic Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Kan du gi linken til PCutstyr? finner den ikke der? :O Trenger en DVD leser 200kr? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Kan du gi linken til PCutstyr? finner den ikke der? :O Trenger en DVD leser 200kr? Beklager... Eg meinte www.NetOnNet.no Har bestilt skjerm derfrå, og skjermkort frå PCutstyr.no, så blir litt forvirra... Det er den øverste linken. Hmm... CD/DVD-leser til 200kr? Eg har egentlig ikkje noke særlig peiling... Det einaste eg veit er at den eg har BRÅKAR... :!: Eg har ein, dersom det skulle hjelpe, men det blir vel dyrare i frakt... Og den eg har er ca 5 år gammal og dårlig... Endret 5. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En forslag butikkene har inne. Ellers kan du jo se heri prisguiden.. Å spare 100kr på å kjøpe leser framfor brenner er bare dumt. SATA og 20x kan være greit. Lenke til kommentar
Red_Magic Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Takker <3 Nå er jeg klar til å bestille ønsk meg lykke til =) Om jeg får noen problmer under bygging kommer jeg til å poste her Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Takker <3 Nå er jeg klar til å bestille ønsk meg lykke til =)Om jeg får noen problmer under bygging kommer jeg til å poste her Ja, lykke til! Berre spør i vei. Lenke til kommentar
Red_Magic Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Operativsystem? Har vista cden hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå