Prusk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kanskje litt dårlig emnetittel (kom gjerne med bedre forslag). Kilde - Dagbladet.no artikkel Selv er jeg enig med Drillo. Landslaget spiller i dag noe som ser ut til å mangle en plan, og det ender ofte opp med en ball til Carew som må gjøre ting selv. Gjennombruddshissigheten mangler helt, fordi laget skal kjæle med ballen til enhver tid. Vi mister den uansett etter 4-5 trekk. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg skulle akkurat til å lage en lik tråd, men så at du allerede var en time før meg. Vel, jeg er veldig enig med Drillo. Han er og blir en av de beste trenerene Norge har hatt, den fremgangen han hadde med landslaget på 90 tallet. Nå men Åge som trener, er ikke Norge i nærheten av det de var for 10-12 år siden. Jeg ser rotasjoner på spillere som kommer inn og ut av landslaget hele tiden. Tror ikke spillerene får tid til å sette seg i landslaget før de blir erstattet, eller må spille med 50% nye spillere. Greit Åge har ledet Norge til seier et par ganger, men når vi taper for lag som ligger 100 plasser under oss på FIFA rankingen så er det ettellerannet som skurrer. Drillo som trener Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Vi taper kamper som er treningskamper fordi de ikke betyr noe. Samtidig taper vi kvalifiseringskamper fordi? Norge spiller planløst og kjedelig. Det er til tider kjekkere å se damefotball fra toppserien enn det er å se landslaget spille fotball. Jeg forventer ikke at Carew skal dra av 5 mann og kline ballen i krysset, ei heller at Riise skal score fra midtbanen hver kamp. Jeg forventer at laget har en eller annen form for taktikk som skinner igjennom. At spillerene har en plan utover det overordnede målet om å få ballen flere ganger i motstanderens mål. Alt for ofte virker det som om Hareides gutter ikke aner hvordan de skal få ballen i målet, de bare vet den skal dit. Og alt for ofte virker det som om det er en rekke av tilfeldigheter, noen ganger enkeltprestasjoner i verdensklasse, som gjør at ballen går i mål. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Selv om det er treningskamper og motstanderene er dårligere, gjør vi en dårlig prestasjon. Jeg mener, er det treningskamp, så er vel meningen å trene på å bli bedre? Men når vi ikke klarer det engang. Kanskje like greit at det er treningskamper når vi taper for Moldova etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå