OgnOmm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Flere som sliter fryktelig med linja i dag?? Har telenor 1mbps, og alt er fryktelig tregt spesielt på downloads ved utenlandsservere. Kommer inn på de fleste sider, men skal jeg laste ned noe fra dem, leter opera etter vert i ÅR OG DAG! Spybot klarer heller ikke laste ned updates, selv om den finner updates, og de er små. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 sliter ikke med linja her, god fart og greier, men så har jeg bare 704/128 da... bedre kjent som et visst nytt online abonement fra et visst sted. har du prøvd med mot flere nettsteder og med flere lesere? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Har prøvd mange mange nettsteder, noen finner den, og noen ikke. Dem den ikke finner søker den bare etter i evigheter. Det samme gjelder både på explorer og opera. Har lagt merke til at det er utenlanske servere som er utsatt, ingen norske mener jeg. Har også et annet problem. På utsatte sider som f.eks. online.no, låser dataen seg helt når jeg prøver å gå inn på! Dette gjelder mest for opera, hvor den låser HELE maskina. ctrl+alt+del funker ikke engang. KUN restart knappen på kabinettet! Dette skjer også i explorer, men ikke så ofte. Jeg har Spybot, og Norton Internet Security så jeg regner ikke med at det er noe adware eller lignende. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg sliter også med min 704 kbps linje. Sendte en reklamasjonsklage til Telenor, og fikk ADSL gratis i en måned! Oppfordrer dere til å gjøre det samme. Jeg skal f*en meg ikke gi penger for å se dem henge gummilinjer lagd av Snører rundt i Norge! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Fikk bekreftelse på at de sliter med "noden" min. Hva nå det enn er? Har du hatt problemer lenge?? Mitt problem startet i det små i går, men har klikka helt i dag! Anyway, noen som har en ringeste ide om hva problemet med at dataen låser seg kan være?? Lenke til kommentar
chma Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Flere som sliter fryktelig med linja i dag?? Har telenor 1mbps, og alt er fryktelig tregt spesielt på downloads ved utenlandsservere. Kommer inn på de fleste sider, men skal jeg laste ned noe fra dem, leter opera etter vert i ÅR OG DAG! Spybot klarer heller ikke laste ned updates, selv om den finner updates, og de er små. eller forklarer navnet til ispen alt.... men for å bli seriøs, ping litt rundt så, prøv en del sider så ser du om det er noen servere, eller ispene til serverne i andre enden som kan ha problmer, ikke umulig det heller. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har topp fart på min linje over alt...har 704K fra NGT Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Som sagt så kom jeg meg til kundeservice chatten til telenor gjennom en venn, og han fikk vite at det var et problem med "noden" (tror det var det han skrev). Noen som vet hva dette er?? Er det bare noe han fant på for å unskylde seg fordi utstyret dems er overbelastet etc.? Lenke til kommentar
kingpinX2 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg hadde også "problem" med min node, noe som viser seg ved å ta en "tracert www.online.no" og se at pingen mellom adsl modemet og sentralen ligger noe sinnsykt over vanlig (vanlig skal være 15-20ms). Problemet var at sentralen min var, som du sier, overbelastet. Jeg klaget så mye at de oppgraderte sentralen min tilslutt. Og det ble bedre, men ikke helt. Jeg klaget hver gang dette skjedde, og tilslutt krevde jeg 3 måneder gratis, og fikk det Men nå har jeg byttet til NGT, og ikke hatt et eneste problem siden! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Som sagt så har ikke dette vært et problem før, men bare i går. Virker som det meste stemmer i går. Et annet spm derimot er at jeg lastet ned oppgraderinger til et spill for en camerat, og cruiset på 130kbps HELE veien! Mens noen sider klikket helt??? Kom f.eks ikke inn på direkte kundeservice mens selv om jeg lastet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå