magu2og90 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) løst Endret 1. april 2009 av R3tard Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Foreslår at du kjøper nytt. Koster ikke mer enn et par hundrelapper for et basic tastatur uten 100 fiksfaksknapper. Det samler seg støv og dritt i klinet etter brusen og tastaturet vil ikke se ut etterhvert. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bytex, har selvføgelig den enkleste løsningen. Får det nok ikke renere enn det Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Foreslår at du kjøper nytt. Koster ikke mer enn et par hundrelapper for et basic tastatur uten 100 fiksfaksknapper. Det samler seg støv og dritt i klinet etter brusen og tastaturet vil ikke se ut etterhvert. Hvordan er det å skifte ut tastatur på bærbar da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dunno, men man kan koble til annet tastatur i USB-porten. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bytte tastatur: Skal være noen skruer under. Men hvor er avhengig av modell. Uansett. Demonter tastaturet så det blir lettere å rengjøre. Benytt ikke aceton. Dette kan få deler av tastaturet til å gå i oppløsning. Aceton løser opp mange plastvarianter. Lenke til kommentar
Neverest Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk det problemet på jobben. La bare hele tastaturet i Isopropanol og dyttet litt på tastene innimellom. Det funka. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da trekker jeg tilbake det jeg sa Dyppe Q-tipsen i jif eller noe i den duren da, kanskje? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da trekker jeg tilbake det jeg sa Dyppe Q-tipsen i jif eller noe i den duren da, kanskje? Elektronikkrens er ikke så dumt. Isopropanol skal også funke. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vet ikke om dette er det smarteste, men mitt gamle logitech tastatur bare badet jeg i lunkent vann, og skyldte godt for å deretter ta fra hverandre og lot det litte noen dager til det ikke var mer vann igjen under gummimembranen osv. Etterpå var det godt som nytt Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Er ikke verre enn å ta med seg tastaturet i dusjen Vann skader ikke elektronikk så lenge du lar det tørke før du bruker det igjen. Har vasket tastatur ofte, siden de har en tendens til å samle opp støv og hår og annet dritt. Endret 10. mai 2008 av likferd Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Det er snakk om bærbar data Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Vell det har gått en stund siden jeg griset til tastaturet og nå ser det jammen meg ut som det blir bra igjen. Det eneste jeg har gjort er å trykket berserk på de klisjete knappene i tide og utide og nå kommer de seg Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ta med deg tastaturet i dusjen Det gjorde jeg med et tastatur fra 1996. Funka fint det Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Hvis du har lest i emnet vil du sikkert merke at det er bærbar data, det vil si at jeg ikke bare kan ta med meg tastaturet i dusjen Lenke til kommentar
Sondrekek Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 jeg har ett bra forslag visst tastaturet beggyner og ruste ( lol ? ) da lar du det ligge i cola i 24-48 timer og da skal rusten være borte :O men ikke klag om hva du skal gjøre etterpå ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå