Zelkin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hei. Som jeg prøver å forklare i topic, hvordan få koblet til 2 par høytalere(begge i 8ohm)i den ene ingangen som forsterkeren har. (forsterkeren tar kun 1 par) Jeg forstod på en ansatt at enn kunne kjøpe en slik boks. Hvor enn koblet til den ene inputen, og fikk da koblet 2 par til forsterkeren. Hva slags "boks" snakker vi om? Clas Ohlsen? Har de en slik boks? Er det Høytalerswitch det kanskje heter? - (forsterkeren min)http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo/forsterkere/argon_amp3245_integrert_forsterker_sort.htm Endret 5. mai 2008 av Zelkin Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Høyttalerswitchen fra QED skal funke fint Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor skal du bruke 2 høyttalerpar på en stereoforsterker? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hvorfor skal du bruke 2 høyttalerpar på en stereoforsterker? Jeg hadde en gammel A+B forsterker til to flotte høyttaler par. Så kjøpte jeg en ny, uten A+B mulighet. Syns begge mine høyttalere må brukes på den nye, fordi jeg merker klart bedre forkjell fra den gamle forsterkeren. Takk, bluum. Den der blir nok fin. ! Endret 6. mai 2008 av Zelkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå