TheNarsissist Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hallo jeg og min familie flyttet 3 mai. Og mamma slapp katten vår ut dagen etter altså i går. Og jeg begyner å bli litt bekymret for han, vi bor på et bolig felt på landet med mange rekkehus, leiligheter og hus. Før bodde vi i et hus ute i skogen så katte vår er vant til skog han er ca 4 år gammel, han er kastrert så vi tror ikke han har finni en hun katt eller noe. Når mamma slapp den ut på kvelden gikk hun ut for å se ossen det gikk han gikk litt rundt døra osv. deretter gikk han litt rundt mamma gikk inn igjen for hun tenkte det sikkert gikk greit. I Natt har hun vært utenfor døra å sett to ganger uten å se han. Og han har fortsatt ikke kommet tilbake. Jeg veit at katter pleier å være ute lenge osv, men det ligner ikke han. Mamma sier at jeg ikke skal være bekymet, men det er jeg uansett. Har jeg grund til å være bekymrtet? Beklager alle skrive feilene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror nok han dukker opp snart. De finner veien hjem igjen uansett hvor langt de vandrer. Kommer sikkert tilbake med ei mus eller to han dumper foran matmor for å imponere. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Det går bra nå. Han kom i 6 tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå