TurtelWar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hallo.. Jeg bestilte Xbox 360 fra Siba.no på torsdag, og xboxern ble innlevert på postterminalen i Trondheim på fredag. Etter dette har jeg ikke hørt noen ting fra pakken. Har vært innpå "Sporing på nett" men der står det forsatt det samme. Er dette normalt? Pleier det å ta såpass tid mellom info? Lenke til kommentar
brultus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hallo.. Jeg bestilte Xbox 360 fra Siba.no på torsdag, og xboxern ble innlevert på postterminalen i Trondheim på fredag. Etter dette har jeg ikke hørt noen ting fra pakken. Har vært innpå "Sporing på nett" men der står det forsatt det samme. Er dette normalt? Pleier det å ta såpass tid mellom info? Ganske normalt ja når det er helg imellom. Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det varierer oftest, men noen ganger kommer ting fort andre ganger ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En ting jeg lurer på. Jeg kaprer denne tråden i stedet for å lage min egen. Er Zailor.no treige på frakt? Det står at det skulle ta 3 dager fra spillet var sendt til det kom. Andre steder har jeg fått den dagen etter eller 2 dager. Håpte på at jeg skulle få spillet i morra, og ikke tordag, liksom. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) torsdag bør du ha den, husk det er 5 dager (virkedager) max i Norge for levering av pakker. Privatkunder får ikke akkurat god service, nei. Endret 5. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 torsdag bør du ha den, husk det er 5 dager (virkedager) max i Norge for levering av pakker. Privatkunder får ikke akkurat god service, nei. Jeg bestillte gta4 fra lefdal.com den 28.april. fortsatt ikke kommet i postkassa mi *argh* Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 torsdag bør du ha den, husk det er 5 dager (virkedager) max i Norge for levering av pakker. Privatkunder får ikke akkurat god service, nei. Viss det ikke kommer innen 5 virkedager, har jeg en bra klagesak da? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg bestillte gta4 fra lefdal.com den 28.april. fortsatt ikke kommet i postkassa mi *argh* Ditto... bortsett fra at jeg bestillte fra elkjop.no Jeg fant ut at alle varer som blir bestillt fra nettbutikken blir sendt fra Jonkoping i Sverige Jeg ber til Gulars om at spillet kommer i postkassen imorgen Jeg angrer som en hund på at jeg ikke bestillte fra absoluttspill ellerno... bare fordi jeg ville spare en hundrelapp... Lenke til kommentar
kehax Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Juhu!!! Jeg fikk GTA IV i posten i dag På tide! Aldri mere bestille fra Elkjøp eller Lefdal!! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Og Xbox'en min har kommet til Bergen Snart hjemme da ! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Juhu!!! Jeg fikk GTA IV i posten i dag På tide! Aldri mere bestille fra Elkjøp eller Lefdal!! men hvorfor ikke kjøpe det i butikken, altså gå manuellt ut av bilen og inn i en butikk med personer inside? elkjøp selger jo dette her til 379 kr, kan ikke tenke meg at noen andre har det så veldig mye billigere? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 men hvorfor ikke kjøpe det i butikken, altså gå manuellt ut av bilen og inn i en butikk med personer inside? Fordi sjappa ikke har det på lager Jeg tror det er ytterst få Elkjøp som har det i butikken nå... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dere velger vel Servicepakke (3`ere), de blir satt til side helt til et vogntog har plass til overs for dem (senest 5 dager). Velg heller Norgespakke/Bedriftspakke på dør (2`er) eller (dyrt) Express over natt (1`er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå