Donnie Darko Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet ikke om dette er postet i riktig kategori, men jeg lurer hvertfall på hvordan man overfører penger via nettbank. Jeg har postbanken, og skal overføre et beløp til en venn av meg. Skal jeg bare overføre som en regning om dere skjønner? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er nok regning som gjelder der ! Berre før inn forfallsdato, beløp, kontonr, mottakarnamn og kanskje adresse også ein liten melding til han kva det gjeld. I alle fall i Skandiabanken, vil tru det er likt i postbanken. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ok. Takk. Lurer på enda en ting. Jeg tastet passordet mitt på slutten da de ba meg gjøre det, men fikk en feilmelding: Passord/engangskode er for kort. Passord/engangskode må være 6 siffer. Vennligst forsøk igjen Skal jeg taste både passord, og engangskode, eller hva?:S Lenke til kommentar
avRack Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Litt usikker på det, men dersom engangskoden din er på 6 siffer, så vil det nok vera naturlig å tasta inn den. Mulig dei gjer det for ein ekstra sikkerhet i alle fall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Passordet fra kalkulatoren er på 8 siffer, du skriver bare inn de 6 første og har de 2 siste som kontrollnr for verifikasjon. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Da har jeg betalt. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå