andersen106 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 har akkuart kjøpt xbox 360 og er stor fornøyd xbox bråker det vet jo alle, men jeg har en irritende pipelyd fra powersupplyen, selv når xboxen ikke er på bare koblet til strøm , skal den være der eller er det bare meg?? har den på sove rommet og blir gal når jeg skal sove :/ takker Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 bytt den, slike irriterende lyder godtas ikke. når xboxen er på skal det gå ei lita vifte inni powersupplyen, men det er mulig at i din så går den hele tiden? Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er flere som har hatt det samme problemet, er bare å bytte powersupplyen. Mail Microsoft eller noe. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 jeg har ikke noe lyd i min powersupply, men i min bærbare pc så hører jeg en irriterende pipe lyd når den ikke er på, men koblet til lader. Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 men min er kjøpt hos lefdal, men dem bruker 100år på å fikse no, hvor kan jeg levere den hvor det går litt fortere?? eller kan jeg få en i bytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå