keeryNor Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hei jeg bare lurte på hvordan man setter opp server på gta 4 Lenke til kommentar
DHM Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ta opp mobilen - Multiplayer og hvilken gamemode du vil ha. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 men da er det ikke jeg som styrer serveren på race så kan man velge om man skal ha bil eller noe annet det er det jeg vil velge Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Du gjør sånn som DHM sa, da styrer du serveren. Husk at du må gå innpå "Custom Game" og ikke "Quick Game". Når det gjelder bilrace så kan du velge hvilke kjøretøy du skal ha, men da må du være "admin" på serveren... Endret 5. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 men hvordan blir jeg admin jeg får ikke valgt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 men hvordan blir jeg admin jeg får ikke valgt Du blir admin når du går inn på custom server, noe annet ville vært merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå