Kebab GUD Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hulk vs Thor Se filmen hos Youtube PATETISK!! bare Thor kan løfte Mjolnir .. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hulk vs Thor Se filmen hos Youtube PATETISK!! bare Thor kan løfte Mjolnir .. stemme for nyinspilling pga lite realisme da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Så Thor er bare en vanlig fyr i muskeldrakt med pelsdotter på skuldrene? Jaja.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Kjenner ikke til planer for en Green Arrow film, men det har vært mange rykter om en Smallville spin-off med Green Arrow. (husk han var en viktig karakter ganske lenge i en sesong og nylig kom tilbake i en episode). Dessuten dukket Green Arrow, AquaMan, Cyborg og Impulse (en ung versjon av The Flash) opp i en episode og dannet en supergruppe. De fikk til og med Clark med seg, så han er teknisk sett ennå et medlem. Alt de manglet var et navn, men "It has to be something with Justice, as it's what we do." Om det ikke blir noe av den JLA-filmen eller en ren Green Arrow spin-off er det en sjanse for at vi får en JLA spin-off. Dessverre er ingenting bekreftet ennå, men kontrakten til de fleste i Smallville gikk ut etter sesong 7. Riktignok er neste sesong bekreftet, men når Smallville mister popularitet trenger de nok noe annet i stedet. Kanskje Clark endelig får på seg den drakten og blir et fulltids medlem i JLA? Det er lov å håpe. Og hvorfor nevnte du ikke X-Men Origins: Wolverine? Planlagt premieredato er 1ste mai neste år, så vi trenger ikke vente så lenge. Og ja, selvsagt er det Hugh Jackman i hovedrollen. Som om noen tvilte på det. http://www.imdb.com/title/tt0458525/ Endret 5. mai 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Wolverine er ikke en Marvel Studios film. De har ikke filmrettighetene til X-Men, Spider-Man samt et par andre av sine helter. De solgte de. Marvel Studios er et nytt filmselskap som hadde Iron Man som sin første film. Så derfor nevner jeg ikke Wolverine, da det ikke er en Marvel Studios-film. Ellers, Thor vil visstnok først bli introdusert i Iron Man 2. Så Lost i dag og syntes Josh Holloway virkelig kunne passet som tordenguden. Film med Ant-Man er fortsatt under utvikling i tillegg, men ingen dato er satt for den. http://movies.ign.com/articles/871/871576p1.html Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg så tittelen på tråden og tenkte automatisk "Marvel", ikke "Marvel Studios" som jeg ikke engang har hørt om. Wolveringe og X-Men er Marvel, uansett hvem som lager filmene. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Når det gjelder Captain America så MÅ han ha denne kostymen i starten av filmen Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva er det som blir vist etter credits på iron man da? Fikk ikke sett det, alle skal jo ut når filmen er ferdig... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kjenner ikke til planer for en Green Arrow film David Goyer skrev en film hvor Green Arrow ble satt i fengsel sammen med fiendene sine og uten våpnene sine. Ellers, Thor vil visstnok først bli introdusert i Iron Man 2. Så Lost i dag og syntes Josh Holloway virkelig kunne passet som tordenguden. Film med Ant-Man er fortsatt under utvikling i tillegg, men ingen dato er satt for den. Kan virkelig ikke se for meg han som Thor. Nå er det vel uansett Kevin McKidd som skal spille ham og etter å ha sett Rome (og for så vidt Dog Soldiers) tror jeg han er et godt valg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Film med Ant-Man? Hm... tja... Før eller etter han ble superhelt? Likte den første historien om ham, der han blir forminsket og drar inn i en maurtue. Er ikke så veldig interessert i Ant-Man som superhelt. Og holder han seg til Ant-Man, eller blir han Giant Man og Yellowjacket også? Og hva med Wasp? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Film med Ant-Man? Hm... tja... Før eller etter han ble superhelt? Likte den første historien om ham, der han blir forminsket og drar inn i en maurtue. Er ikke så veldig interessert i Ant-Man som superhelt. Og holder han seg til Ant-Man, eller blir han Giant Man og Yellowjacket også? Og hva med Wasp? de burde ta med litt konemisshandlig også ... DADADAM! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Kan virkelig ikke se for meg han som Thor. Nå er det vel uansett Kevin McKidd som skal spille ham og etter å ha sett Rome (og for så vidt Dog Soldiers) tror jeg han er et godt valg. Det er ingen som er castet som Thor sist jeg sjekket, Kevin McKidd er bare et rykte. Et rykte jeg ikke liker noe særlig, selv om jeg var stor fan av han i Rome. Han blir for litt for pinglete. Holoway strekker seg nær 1.90, spiller godt og ligner noenlunde (og mer enn McKidd). Sean Bean er en annen av mine favoritter. Eller Karl Urban, om man skal fortsette i LOTR-sporet. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva er det som blir vist etter credits på iron man da? Fikk ikke sett det, alle skal jo ut når filmen er ferdig... klikk spoiler for det du gikk glipp av Stark kommer hjem og finner nick fury på lab`en sin..der Nick (i samuel l. jacksons skikkelse) opplyser Stark om sitt neste projekt..The avengers! så det skulle vel være noe og se fram til Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Mye og glede seg til i framtiden! =D Kebab GUD: Hulken løfter Mjolnir i The avengers tegne serien. Skal sies at han sliter verre med og gjøre det derimot Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skulle likt å sett en ekte "Earthworm Jim" filmatisering! :!: Han knuser alle! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 PATETISK!! bare Thor kan løfte Mjolnir .. Alle som finnes verdig kan løfte Mjolnir. Så langt gjelder det Captain America, Beta Ray Bill, Odin, Wonder Woman og Eric MAsterson. Supermann (Avengers/JLA #4) har også gjort det, men han fikk lov av Thor. Kravet for at man skal makte å løfte den er at man finnes verdig. Ergo, det er ikke bare Thor som kan løfte Mjolnir Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 David Wenham (Faramir) fra LOTR ville bli en bedre Thor enn Sean Bean, tror jeg. Han er kjekkere og lysere. Sean Bean virker som en litt mere mørk og skummel heltetype. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 David Wenham (Faramir) fra LOTR ville bli en bedre Thor enn Sean Bean, tror jeg. Han er kjekkere og lysere. Sean Bean virker som en litt mere mørk og skummel heltetype. Jeg hadde virkelig sansen for Wenham i LOTR (spesielt extended, mye bra med han som ble kuttet). Men Thor er en litt sinna og autoritær mann. Se filmen hos Youtube Dette hadde forresten vært litt kult: Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Helt sykt kul CG dotten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå